اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بیماری كه در یكی از بیمارستان‌های انگلیس ...



 

 

مرگ بیمار انگلیسی

 

بیماری كه در یكی از بیمارستان‌های انگلیس پس از ناامیدی از دریافت آب از كاركنان بیمارستان از پلیس كمك خواسته بود، به علت كم آبی شدید بدن جان باخت.

 

بیمار ۲۲ ساله بیمارستان "سیت جورج "در منطقه "توتینگ " در جنوب لندن خدمات حیاتی پزشكی لازم پس از عمل جراحی را دریافت نكرد.

 

مادر كین گفت: آب بدن پسرم بسیار كاهش یافته بود اما پرستاران از دادن آب به او خودداری كردند و هنگامی كه او عصبانی شد از نگهبانان بیمارستان برای آرام كردنش كمك گرفتند.

 

هنگامی كه تلاش‌های این بیمار بی‌نتیجه ماند، از پلیس تقاضای كمك كرد اما مسئولان بیمارستان به مأموران پلیس اطمینان دادند كه حال كین خوب است.

 

پزشكان یك سال پیش از مرگ كین گورنی ابتلا وی به نوعی تومور مغزی را تأیید كرده بودند و درمان وی منجر به ضعف استخوان‌هایش شده بود. این جوان ۲۲ ساله برای درمان ماه می ۲۰۰۹ در بیمارستان بستری شد؛ علت مرگ گورنی از دست دادن آب بدنش اعلام شده است.


ویدیو مرتبط :
اخراج نخست وزیر انگلیس از بیمارستان!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بهترین بیمارستان بیماری های قلبی در جهان


یک نهاد بین المللی موسسه بیماری های قلبی آسیا (AHI) را " بهترین بیمارستان قلب جهان" معرفی کرده است. این بیمارستان که در بمبئی واقع شده است، کمترین میزان مرگ و میز را طی سال های متوالی داشته است.

صبح بخیر: یک نهاد بین المللی انستیتوی بیماری های قلبی آسیا (AHI) را " بهترین بیمارستان قلب جهان" معرفی کرده است. به گزارش صبح بخیر این بیمارستان که در بمبئی واقع شده است، کمترین میزان مرگ و میز را طی سال های متوالی داشته است.



راماکان پاندا، رئیس  و مدیر اجرایی AHI می گوید  بین 15 بیمارستانی که  در پژوهش های بین المللی شرکت کرده اند AHI بهترین عملکرد را داشته است. در جریان این پژوهش ها 6000 عمل جراحی قلب که بین مارچ 2009 تا مارچ 2011 انجام شده اند مورد بررسی قرار گرفته اند. بیمارانی که در بیمارستان AHI تحت عمل جراحی قرار گرفتند بعد از عمل با کمترین عوارض و مشکلات روبرو بوده اند، همچنین بیشترین تعداد عمل جراحی بای پس به این بیمارستان مربوط بوده است.

علاوه بر این بیمارانی که در این بیمارستان تحت عمل تعویض دریچه آئورت قرار گرفته اند با کمترین عوارض روبرو بوده و تعداد بیمارانی که به انتقال خون نیاز پیدا کرده اند نسبت به سایر بیمارستان ها کمتر بوده است. سال گذشته 1500 مورد عمل جراحی در این AHI انجام شده که نرخ مرگ و میر در آنها تنها 0.4 درصد بوده است.