اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بیانیه جندالشیطان:ریگی عاشق شهادت بود!



 

 

بیانیه جندالشیطان:ریگی عاشق شهادت بود!

 


باقیمانده گروهک جندالشیطان پس از اعدام عبدالمالک با صدور بیانیه ای مدعی شد عبدالمالک از دوم دبستان به دنبال شهادت بوده است.

باقیمانده منفعل شده گروهک ریگی که تعداد قابل توجهی از آنان بعد از دستگیری ریگی درخواست امان نامه کرده اند در این بیانیه غلو آمیز همچنین مدعی شده اند که عبدالمالک از دوم دبستان به دنبال شهادت بوده است!

در بیانیه این گروهک تروریستی آمده است: عبدالمالک از آغاز کودکی عاشق شهادت در راه حق بود و هنگامیکه در کلاس دوم دبستان درس می خواند برای نیل شهادت به سوی میدان حرکت کرد ولی موفق نشد!.

این بیانیه همچنین اعدام عبدالمالک را ضایعه ای بزرگ به امت اسلام دانسته! و مدعی شده است که عبدالمالک ریگی اعدام نشده و بلکه در زیر شکنجه ها شهید شده است.

گفتنی است که سخنگوی گروهک جندالله پیش از این نیز در مصاحبه با الشرق الاوسط در ادعای مضحک مدعی شده بود که اعترافات عبدالمالک با تهدید به تجاوز جنسی صورت گرفته است!
اعدام ریگی ،این تروریست بی رحم ، موجی از شادی را در جنوب شرق ایران باعث شد...../تحلیل:عصرایران


ویدیو مرتبط :
عبد الرئوف ریگی برادر عبدالمالک ریگی کشته شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بیانیه بان کی مون درباره شهادت مرزبان ایرانی



اخبار,اخبار سیاست خارجی ,بیانیه بان کی مون درباره شهادت مرزبان ایرانی


اخبار سیاست خارجی - بیانیه بان کی مون درباره شهادت مرزبان ایرانی

دبیرکل سازمان ملل متحد اقدام سبوعانه تروریست ها در به شهادت رساندن مرزبان ایرانی را به شدت محکوم کرد.

به گزارش واحد مرکزی خبر از نیویورک، بان کی مون در بیانیه ای با اشاره به شهادت یکی از پنج مرزبان ربوده شده جمهوری اسلامی ایران در منطقه جنوب شرقی کشور، همدردی خود را با مردم و دولت جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد.

دبیرکل سازمان ملل متحد در پیام خود با اشاره به همزمانی این اقدام سبوعانه تروریست ها با عید نوروز مردم ایران که منادی صلح و آغاز سالی جدید است، ابراز امیدواری کرده است عاملان این جنایت هرچه سریعتر به دست عدالت سپرده شوند.

بان کی مون همچنین ابراز امیدواری کرد تلاش های مداوم دولت جمهوری اسلامی ایران برای آزادی دیگر مرزبانان ربوده شده، هرچه سریعتر به نتایج موفقیت آمیز برسد.
 اخبار سیاست خارجی - واحد مرکزی خبر