اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بچه خوکی که با صندلی چرخدار راه می‌رود (عکس)




 اخبار گوناگون - بچه خوکی که با صندلی چرخدار راه می‌رود (عکس)

بچه خوکی پس از تولد خود دچار شکستگی لگن می‌شود و پزشکان در حال مداوای او هستند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، کمتر از دو هفته از تولد این بچه خوک نگذشته بود که مادرش تعادل خود را از دست می‌دهد و به روی خوکچه می‌افتد.بچه خوک دچار آسیب شدید از ناحیه لگن می‌شود که پزشکان برای مداوا و راه رفتن او وسیله‌ای چرخدار روی بدنش نصب کرده‌اند.

اخبار,اخبار گوناگون,بچه خوکی که با صندلی چرخدار

 

اخبار,اخبار گوناگون,بچه خوکی که با صندلی چرخدار

 

اخبار,اخبار گوناگون,بچه خوکی که با صندلی چرخدار

 

اخبار,اخبار گوناگون,بچه خوکی که با صندلی چرخدار

اخبار گوناگون - باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
این صندلی چرخدار از پله ها مانند تانک بالا می رود!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

صندلی چرخدار لیدی گاگا دوباره خبرساز شد +عکس



"لیدی گاگا" خواننده 27 ساله هالیوودی مدتی است بخاطر عمل جراحی پشتش مجبوربه استفاده از صندلی چرخدار شده است ، اخیرا تصویری از وی منتشر شده است که او را روی یک صندلی چرخدار طرح "لوئیز وویتون" فرانسه نشان میدهد.

صندلی چرخدار لیدی گاگا , تصاویر لیدی گاگا
وی از زمان جراحی اش که به دلیل آسیبی که سانحه روی صحنه باعث آن شده است از صندلی چرخدار استفاده میکند و طی این مدت از صندلی های لوکس و گرانقیمت استفاده کرده است که او را حتی در دوران نقاهت به یک سوژه رسانه ای تبدیل کرده است .
او در روز تولدش به همراه نامزدش که گفته میشود قرار است تابستان امسال با او ازدواج کند به یک مرکز تفریحی رفته بود. آنها بعد از گشت و گذار به یک رستوران ایتالیایی رفتند تا به مناسبت بیست و هفتمین سالگرد تولد این خواننده شام را با هم صرف کنند.

صندلی چرخدار لیدی گاگا , تصاویر لیدی گاگا
این خواننده مبتذل هالیوودی به خاطر آرایشها و لباسهای عجیبش همواره سوژه رسانه ای بوده است و بعد از عمل جراحی نیز به خاطر استفاده از صندلیهای چرخدار لوکس و گرانقیمت به شهرتش افزوده شد.
اوایل ماه جاری میلادی او با یک صندلی چرخدار طراحی شده توسط "کنی بووکف" دیده شد که در تهیه آن از 24 قیراط طلای ناب استفاده شده است..... /  pardad.ir