اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بوی فاضلاب منجر به تخلیه سازمان ملل شد



بوی فاضلاب منجر به تخلیه سازمان ملل شد

 

لبریز شدن فاضلاب های ساختمان مركزی سازمان ملل در نیویورك و بوی نامطبوع متصاعد از آن منجر به تخلیه این محل و مجمع عمومی از دیپلمات ها و كاركنان شد.

 

ایرنا به نقل از خبرگزاری 'رویترز' سه شنبه شب از سازمان ملل گزارش داد، 'فرحان حق' سخنگوی سازمان ملل گفت كه تخلیه، در پی انتشار بوی نامطبوع در سراسر ساختمان دبیرخانه این ساختمان صورت گرفت.

وی افزود در پی این اقدام، آتش نشانان وكارشناسان مواد خطرناك به محل فراخوانده شدند و مقامات اداری سازمان ملل هم اكنون درصدد رفع مشكل فاضلاب این ساختمان هستند.

مقامات امنیتی در گفت وگو با خبرنگاران ومقامات سازمان ملل كه در خارج از ساختمان مجمع عمومی مانهاتان حضور داشتند از نشت گاز در محل خبر دادند، خبری كه 'حق' آن را تایید نكرد.

قرار بود روز گذشته (سه شنبه) نشست هایی در شورای امنیت ومجمع عمومی سازمان ملل برگزار شود كه محل برگزاری همه آنها به ساختمان مجاور دبیرخانه سازمان ملل متحد، منتقل شد.

عملیات بازسازی به ارزش دو میلیارد دلار هم اكنون در ساختمان مجمع عمومی سازمان ملل جریان دارد.../ایرنا


ویدیو مرتبط :
تخلیه فاضلاب در رودخانه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سازمان ملل از تخلیه کارکنانش در لیبی خبر داد


سازمان ملل متحد روز دوشنبه در بیانیه ای از تخلیه کارکنان خود از لیبی خبر داد

واحد مرکزی خبر: خبرگزاری فرانسه در خبری فوری از طرابلس گزارش داد:
سازمان ملل متحد در بیانیه ای اعلام کرد ماموریت این سازمان در لیبی روز دوشنبه از تخلیه کارکنان خود از این کشور به دلایل امنیتی به خصوص بعد از درگیری های روز یکشنبه در اطراف فرودگاه طرابلس،‌ پایتخت لیبی، خبر داد.