اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

به وقت احمدی‌نژاد!



 اخباراجتماعی ,خبرهای  اجتماعی, اخبار  طنز

طنز/به وقت احمدی‌نژاد!
مسافری که جلو نشسته بود گفت: حتما شما هم شنیده‌اید که ساعت احمدی‌نژاد ۲۰۰ میلیون تومان حراج شد. در مراسم فروش این ساعت احتمالا گفته‌اند ساعت دست یک دکتری بوده که فقط می‌رفته سر کار و هیچ کاری به ساعتش نداشته.


مسافر عقبی لبخندی زد و گفت اتفاقا از ساعتش خیلی کار می‌کشید. مگه تو هر سفر استانی به ساعتش نگاه نمی‌کرد و می‌پرسید از چه ساعتی اینجا هستین؟ نه؟ هشت؟ هفت؟


مسافری که جلو نشسته بود گفت: اگر ساعت داشت که نمی‌پرسید! خودش نگاه می‌کرد به ساعتش و به جواب کسی وابسته نمی‌شد. اتفاقا خیلی هم استقلال کاری داشت.


مسافر عقبی پرسید: استقلال کاری؟ نکند منظورت از استقلال همین فوتوشاپ‌هایی است که تو کانال‌های ورزشی شبکه‌های مجازی دست به دست می‌شه؟


مسافری که جلو نشسته بود گفت: نه اتفاقا واقعا مستقل بود. از آن آدم‌هایی بود که وقتی می‌گفتی نپیچ سمت راست، آن طرف دره است از قصد می‌پیچید سمت راست که به چپ نپیچیده باشه.
راننده گفت: باز چپ و راست کردین؟ خجالت نمی‌کشین دوباره وقت انتخابات فضا را دو قطبی می‌کنین؟ هی چپ بود راست بود می‌کنین که چی؟


مسافر عقبی گفت: ما دو قطبی می‌کنیم یا دو قطبی هست؟
مسافری که جلو نشسته بود گفت: حالا یکی از قطب‌ها همچین قطب ِ قطب هم محسوب نمی‌شه‌ها. قطب‌هایش که رد صلاحیت شدند.


راننده گفت: نیست آن یکی قطب هم اصولا دارای قطب است و…
بعد انگار یکهو یادش افتاد دارد قطب دلخواهش را بدجور نقد می‌کند. ادامه داد: لعنت به دهانی که بی‌موقع باز شود. همه‌اش تقصیر ساعت احمدی‌نژاد است که همه را موقع‌شناس کرده.

 

  اخبار  اجتماعی  - چیزنا /شهرام شهیدی


ویدیو مرتبط :
توجه دکتر احمدی نژاد به نماز اول وقت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

احمدی نژاد هر چه خواست بار آمریکا کرد ، آن وقت تلویزیون های شما افتاده بودند دنبالش!



 

 

احمدی نژاد هر چه خواست بار آمریکا کرد ، آن وقت تلویزیون های شما افتاده بودند دنبالش!

 

گلایه شیمون پرز از آمریكا :

احمدی نژاد هر چه خواست بار آمریکا کرد ، آن وقت تلویزیون های شما افتاده بودند دنبالش!

در جریان سفر روز دوشنبه خانم جانت ناپولیتانو وزیر امنیت داخلی آمریكا به اسراییل ، شیمون پرز رییس رژیم اسراییل نسبت به سیاست آمریكا درباره ایران انتقاد كرد.

به نقل از وب سایت شبكه خبری " فاكس نیوز " آمریكا ، پرز در دیدار خود با خانم ناپولیتانو به طور غیر منتظره ای به انتقاد از رویكرد آمریكا و رسانه های این كشور نسبت به ایران پرداخت و این در حالی بود كه پیش از این پرز در دیدار با مقامات و وزرای دولت امریكا این چنین از سیاست واشنگتن انتقاد نمی كرد.

پرز در این دیدار که تنها 9 دقیقه به طول انجامید گفت :‌ "‌ من با اجازه شما می خواهم انتقادی از آمریكا بكنم . ما در جریان سفر احمدی نژاد به نیویورك و سخنرانی وی در مجمع عمومی سازمان ملل دیدیم كه وی آمریكا را متهم كرد كه برج های دوقلو را خودش منفجر كرده است ."

وی افزود :‌" اما علی رغم این اظهارات عجیب و غریب احمدی نژاد ، ما شاهد واكنش آمریكا نبودیم و در عوض همه شبكه های تلویزیونی آمریكا دنبال احمدی نژاد راه افتاده بودند تا با او مصاحبه كنند . آه خدای من ! همه می دانیم كه این (دست داشتن آمریكا در حملات 11 سپتامبر ) یك دروغ است ".

پرز بدون اشاره به جنایات رژیم اسراییل در حق مردم بی دفاع فلسطین ، با ادعای اینكه احمدی نژاد یكی از خطرناك ترین رهبران تاریخ حاضر جهان است ! به خانم ناپولیتانو هشدار داد كه اگر جلو فعالیت های هسته ای ایران گرفته نشود ، همسایه های ایران ممكن است قربانی اهداف و جاه طلبی های هسته ای رژیم تهران شوند.

با این حال بنا به گزارش فاكس نیوز خانم ناپولیتانو در سخنان خود هیچ واكنش و یا پاسخی به انتقادهای پرز نداد و تنها  گفت كه آمریكا و اسراییل دو همپیمان هستند و هدف سفر او به اسراییل كسب اطمینان از تداوم رابطه عمیق دو كشور در موضوعات امنیتی ، مبارزه با  تروریسم و... است...../تحلیل:عصرایران