اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بهشتی بهترین الگو برای دستگاه قضا


امام جمعه سبزوار گفت: بهشتی الگوی بزرگی برای قضات و اهالی دستگاه قضا است.

خبرگزاری فارس: حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین ابراهیمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان سبزوار با بیان اینکه دشمن بارها شهید بهشتی را به لحاظ شخصیتی مورد ترور قرار داده بود، اظهار داشت: دشمن سعی داشت تا چهره ایشان در جامعه اسلامی را خراب کند و در این راه تهمت‌های زیادی به این شخصیت بزرگوار زد.

وی با بیان اینکه شخصیت آیت‌الله بهشتی یک شخصیت وارسته و یاور انقلاب بود افزود: ایشان بنیان‌گذار دستگاه قضا و قوانین اسلامی در این دستگاه بودند.

وی با بیان اینکه دشمن سعی داشت تا با ترور این نیروی ارزشمند به انقلاب ضربه بزند، اضافه کرد: امام (ره) در وصف این شهید بزرگوار فرمودند که بهشتی یک  ملت برای ملت ما بود.

رئیس شورای امربه معروف و نهی از منکر شهرستان سبزوار با اشاره به شهادت چهارمین شهید محراب آیت‌الله صدوقی گفت: از شخصیت بارز این شهید بزرگوار می‌توان به وارستگی و اخلاص ایشان اشاره کرد.

وی با اشاره به سالروز حمله ددمنشانه آمریکا به هواپیمای مسافربری ایرباس ایران افزود: بیش از 298 مسافر هواپیمای ایرباس ایران تنها به جرم بی‌گناهی شهید شدند.

حجت‌الاسلام ابراهیمی با اشاره به روز مبارزه با مواد مخدر نیز گفت: متأسفانه مواد مخدر امروز در کشور به مسئله‌ای مهم درآمده است و دستگاه‌های فرهنگی، اجرایی و امنیتی باید در این زمینه با قدرت وارد شوند.

حجت‌الاسلام ابراهیمی با بیان اینکه امروز غرب و استکبار جهانی در برابر امت اسلامی ایران شکست سختی خورده است، اظهار داشت: امروز دشمن برای فاسد کردن جوانان این مرز و بوم رو به جنگ نرم و ترویج بی‌بند و باری در جامعه روی آورده است.

وی با اشاره به نزدیک شدن ماه مبارک رمضان نیز گفت: این ماه عزیز ماه بندگی خداست و مؤمنین باید نسبت به این ماه بیشتر دقت کنند تا گناهنشان از بین برود.

رئیس شورای فرهنگ و عمومی شهرستان سبزوار با بیان اینکه بهترین مائده آسمانی ماه مبارک رمضان قرآن است یادآور شد: مؤمنین در ماه مبارک رمضان به میهمانی خداوند می‌روند و خداوند بهترین میزبان برای مؤمنان است.


ویدیو مرتبط :
درخواست وزیر بهداشت از دستگاه قضا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

امشب اولین مناظره دولت، مجلس و دستگاه قضا در سیما



 

امشب اولین مناظره دولت، مجلس و دستگاه قضا در سیما

 

فارس: نمایندگان سه قوه با حضور در برنامه امشب "دیروز امروز فردا " موانع مبارزه با مفاسد اقتصادی را بررسی و درباره عملكرد خود در خصوص فرمان هشت‌ماده‌ای مقام معظم رهبری به مردم گزارش می‌دهند.

 

برنامه امشب "دیروز،‌ امروز، فردا " با حضور حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی رئیس سازمان بازرسی كل كشور، الیاس نادران نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و حجت‌الاسلام سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی معاون پارلمانی رئیس‌جمهور بعد از خبر سراسری 22 ‌شبكه سوم سیما روی آنتن ‌می‌رود.

قرار است نمایندگان سه قوه مجریه،‌ مقننه و قضاییه ‌در این برنامه زنده تلویزیونی موانع مبارزه با مفاسد اقتصادی را تشریح و درخصوص عملكرد ‌خود پیرامون فرمان هشت ماده‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره مبارزه با مفاسد اقتصادی به مردم گزارش بدهند.../فارس