اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بهترین‌های گوگل پلی در 2015 معرفی شدند


نرم‌افزارهایی مانند Word،‌ Photoshop Lightroom ،Skype و بازی‌هایی مانند Need for Speed No Limits و Inside Out Thought Bubbles‌ به عنوان بهترین‌های گوگل پلی در سال 2015 شناخته شدند.

مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: با نزدیک شدن به اواخر سال 2015 شرکت گوگل لیستی از بهترین برنامه‌ها و بازی‌های عرضه شده در فروشگاه گوگل پلی را معرفی کرد.

بهترین‌های گوگل پلی در سال 2015 معرفی شدند

لیست منتشر شده از بهترین برنامه‌های فروشگاه گوگل پلی شامل نرم‌افزارهای جدید و نرم‌افزارهای آشنای قدیمی است. در این لیست نام برنامه‌ی Word شرکت مایکروسافت در کنار برنامه‌هایی مانند Adobe Photoshop Lightroom، Backgrounds HD، Twitter و Skype دیده می‌شود. البته در بین برنامه‌های برتر گوگل پلی نرم‌افزارهای Nova Launcher،‌Action Launcher 3 و My Very Hungry Caterpillar قرار گرفته‌اند.

بهترین برنامه‌های گوگل پلی در سال 2015

بهترین‌های گوگل پلی در سال 2015 معرفی شدند

در این لیست برنامه‌های Word جای Google Docs را به خودش اختصاص داده و برنامه‌ی Twitch هم خودش را به عنوان رقیب YouTube Gaming معرفی کرده است.

در بخش بهترین بازی‌ها هم با عنوان‌های مختلفی در سبک‌های گوناگون مواجه خواهید شد. در بین بازی‌های محبوب عنوان‌هایی مانند Alphabear و Hearthstone Heroes of Warcraft و Fallout Shelter دیده می‌شود. همچنین بازی‌های Prune و Crossy Road هم از محبوبیت بالایی نزد کاربران برخوردار بوده‌اند.

در لیستی که گوگل به عنوان بهترین بازی‌های گوگل پلی منتشر کرده، بازی Need for Speed No Limits به عنوان اولین بازی دیده می‌شود. بعد از آن هم عنوان‌های Turbo Driving Racing 3D و Inside Out Thought Bubbles‌ قرار گرفته‌اند.

بهترین بازی‌های گوگل پلی در سال 2015

بهترین‌های گوگل پلی در سال 2015 معرفی شدند

شرکت گوگل در سال 2015 هم توجه ویژه‌ای به برنامه‌های سرگرمی مانند موسیقی، کتاب، فیلم و برنامه‌های تلویزیونی داشته و لیستی از بهترین‌های این بخش‌ها را هم منتشر کرده است.

با مراجعه به لیست بهترین برنامه‌ها و بازی‌های منتشر شده می‌توانید با نرم‌افزارها و بازی‌های محبوبی که احتمالا آن‌ها را تجربه نکرده‌اید، آشنا شوید.


ویدیو مرتبط :
سوتی گوگل پلی- نمایش ویدئوی آی پد در مارکت گوگل

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نامزدهای جوایز گوگل پلی معرفی شدند


فقط فیلم‌ها جایزه نمی‌گیرند. شرکت گوگل از سال ۲۰۱۳ رقابت Google Play Awards را برگزار کرده است. این شرکت، لیست کاندیداهای امسال جوایز بازی‌ها و برنامه‌های موجود در سرویس گوگل پلی (Google Play) را اعلام کرده است.

مجله دیجی کالا - حدیث جانی: فقط فیلم‌ها جایزه نمی‌گیرند. شرکت گوگل از سال ۲۰۱۳ رقابت Google Play Awards را برگزار کرده است. این شرکت، لیست کاندیداهای امسال جوایز بازی‌ها و برنامه‌های موجود در سرویس گوگل پلی (Google Play) را اعلام کرده است. این لیست شامل "بعضی از بهترین‌ اپلیکیشن‌ها و بازی‌های گوگل پلی، از استارت‌آپ‌ها و اپلیکیشن‌های مستقل برجسته گرفته تا خلاقانه‌ترین ها و بهترین طراحی‌ها” است. برندگان این جوایز بعدازظهر سی‌ام اردیبهشت اعلام خواهند شد.

نامزدهای جوایز گوگل پلی امسال معرفی شدند

گوگل پنج اپلیکیشن مختلف را در ده طبقه‌بندی متفاوت معرفی کرده و همه‌ی این نامزدها را یکجا جمع کرده تا کاربران اندروید بتوانند اپلیکیشن‌هایی که بیشتر از همه استقبال شده را امتحان کنند. این ده طبقه‌بندی شامل استارت‌آپ برجسته (Standout Startup)، اپلیکیشن‌ مستقل برجسته (Standout Indie)، بهترین اپلیکیشن خانوادگی (Best Families App)، بهترین استفاده از زبان طراحی متریال (Best use of Material Design)، بهترین استفاده از خدمات گوگل پلی (Best Use of Google Play Game Services)، پیشگامان (Early Adopter)،  خلاقانه‌ترین (Most Innovative)، جهانی شو (Go Global)، بهترین اپلیکیشن (Best App) و بهترین بازی (Best Game) است.

اگر شما هم به «کنفرانس توسعه‌دهندگان گوگل» (Google I/O) که توسط این شرکت در شهر سانفرانسیسکو برگزار می‌شود می‌روید، می‌توانید در مراسم شرکت کنید. این برنامه در سالن هفت این کنفرانس برگزار می‌شود. هم‌چنین می‌توانید پخش زنده‌ی آن را از طریق اپلیکیشن Google I/O ببینید. با نزدیک شدن به مراسم، گوگل اطلاعات بیشتری در اختیار می‌گذارد.

با ما همراه شوید و نامزدهای این رقابت را در عکس‌ها مشاهده کنید. عکس‌ها دو دسته‌اند. یک دسته از عکس‌ها نامزدها را در طبقه‌بندی‌های مربوط به آن‌ها نشان می‌دهد. بعضی دیگر با جزییات بیشتر نامزدها را معرفی می‌کند.

نامزدهای جوایز گوگل پلی امسال معرفی شدند

نامزدهای جوایز گوگل پلی امسال معرفی شدند

نامزدهای جوایز گوگل پلی امسال معرفی شدند

نامزدهای جوایز گوگل پلی امسال معرفی شدند

نامزدهای جوایز گوگل پلی امسال معرفی شدند

نامزدهای جوایز گوگل پلی امسال معرفی شدند

نامزدهای جوایز گوگل پلی امسال معرفی شدند