اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بقایی: رسانه​ها را سرکار گذاشتم !



 

بقایی: رسانه​ها را سرکار گذاشتم !

 

 

معاون رییس‌جمهور شایعه‌ کاندیداتوری‌اش برای انتخابات ریاست جمهوری‌ بعد را تکذیب کرد.به گزارش ایسنا، حمید بقایی در جمع خبرنگاران در کاخ گلستان، ادامه داد: ما در سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در خدمت مردم باشیم، برای‌مان افتخار است.

 

رییس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری سخنان پیشینش در اینباره را شوخی خواند و گفت: داشتیم با خبرنگار شوخی می‌کردیم. دیدیم که جوان خوبی است، گفتیم کمی با او شوخی کنیم. اگر متنی نیز در این زمینه منتشر شده باشد، تقریبا سر به سر گذاشتن با او بود، ولی مثل این‌که این قضیه را قدری جدی گرفته است.

بقایی دیروز در پاسخ به اینکه نامزد ریاست جمهوری می​شوید یا نه، به ایلنا گفته بود: نه تأیید و نه تکذیب می‌کنم، این سؤالات چیست که می‌پرسید، سؤالی بپرسید که به درد بخورد. او امروز گفت که در واقع، نحوه‌ سؤال پرسیدن طرف را مورد شوخی قرار داده بوده است.

او در پاسخ به سؤال خبرنگاری درباره‌ این‌که اگر این سؤال به چه نحوی پرسیده می‌شد، او درست جواب می‌داد، نیز اظهار کرد: این سؤال موضوعیت ندارد، مثل این می‌ماند که کسی بپرسد، دنیا را می‌توان در تخم مرغ قرار داد، این سؤال معنایی ندارد.

بقایی اضافه کرد: بحث نامناسب بودن زمان پرسیدن این سؤال هم نیست، بلکه معنایی ندارد که دنبال افراد بیفتیم و بپرسیم که آیا آن‌ها کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری می‌شوند یا نه. ما گفتیم یک شوخی‌ای با خبرنگار و با برخی سایت‌ها داشته باشیم و در واقع، آن‌ها را سر کار بگذاریم.../ایسنا


ویدیو مرتبط :
سرکار گذاشتم ماشین های پلیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حمله تند بقایی به خبرگزاری فارس: این رسانه دروغگوست



حمله تند بقایی به خبرگزاری فارس: این رسانه دروغگوست

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

خبرگزاری دولتی ایرنا نوشت:

معاون اجرایی رییس جمهوری خبر سایت فارس در باره وضعیت پرونده خود را دروغی بیش ندانست و تاكید كرد كه این سایت سابقه زیادی در انتشار اخبار كذب دارد.

سایت فارس در خبری اعلام كرده كه معاون اجرایی رییس جمهوری با توجه به اینكه پرونده‌اش برای اجرا به دادسرا رفته است، سعی دارد قبل از اجرای حكم ، خود را پیش از موعد بازنشسته كند.

 

'حمید بقایی'‌ عصر دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا به سابقه اخبار كذب سایت فارس طی چند ماه گذشته اشاره كرد و گفت: این سایت طی چند ماه گذشته با انتشار اخبار دروغ، سبب گران شدن قیمت سكه و طلا در بازار شد و اكنون بار دیگر اخبار دروغی را منتشر كرده است.

وی به صراحت خبر این سایت درباره وضعیت پرونده خود را دروغی بزرگ خواند و گفت: این سایت یك رسانه دروغگوست./انتخاب