اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بعضی ها حرف نزنند سنگین ترند!



بعضی ها حرف نزنند سنگین ترند!

 

عصرایران - "یك مقام مرتبط با "مبارزه با مواد مخدر" گفته: "در سال 1353 حدود 15 میلیون معتاد شناسامه دار در کشور وجود داشت ولی هم اکنون با جمعیت 70 میلیونی، یک میلیون و 200 هزار معتاد در کشور وجود دارد که وضعیت کنونی نسبت به قبل از انقلاب شرایط مناسب تری را داراست."

 

این خبری است كه خبرگزاری مهر آن را منتشركرده است. دقت بفرمایید ؛‌سال 1353 ،‌ایران حدود 30 میلیون جمعیت داشت و آن وقت این آقا می فرمایند 15 میلیون معتاد شناسنامه دار داشتیم و قاعدتاً تًعداد دیگری هم معتاد محترم شناسنامه ندار در این مملكت بودند و لابد عجب دود دومی راه انداخته بودند معتادان شناسنامه دار و ندار !

واقعاً‌ معلوم نیست برخی مسوولان اساساً‌ چه اصراری دارندحرف بزنند ؟ باور كنید خیلی هایشان اصلاً‌حرف نزنند سنگین ترند!

آخر این چه حرف مسخره ای است كه می گوید نصف ملت ایران در سال 53 معتاد بودند؟ حالا بماند نوزادان و كودكان كه اگر آنها را منها كنیم ،‌لابد قریب به اتفاق جمعیت بزرگسال كشور ،‌معتاد بوده اند! و چه توهینی بالاتر از این می شود به یك ملت بزرگ روا داشت؟

واقعاً‌ آدم متاسف می شود كه می بیند كارها بعضاً‌ به دست كسانی است كه دردروغ گفتن هیچ حد و مرزی برای خود نمی شناسند!

یكی نیست به ایشان بگوید عزیزمن ! برادر من ! اگر می خواهید بگویید در انجام وظایف سازمانی خود موفق بوده اید - كه لابد هم بوده اید!- كافی است از كاركردهایتان بگویید و خدا وكیلی نیازی نیست رسماً‌ نصف یك ملت را معتاد كنید و سر منقل بنشانید.

ترك ها  ،‌ضرب المثل قشنگی دارند با این مضمون: گلو ، ‌تنور سخن است ،‌ قبل از آن كه سخن از دهانتان بیرون بیاید ،‌ در گلویتان بپزیدش!.../عصرایران


ویدیو مرتبط :
پسرادیگه درباره ی این موضوع حرف نزنند!"دخترافقط ببینند"

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

وزیر خارجه انگلیس: اصلا معنا ندارد که ایران و عربستان با یکدیگر حرف نزنند و خصومت داشته باشند



اخبار,اخبار سیاست خارجی ,بازگشایی سفارت ایران و انگلیس

وزیر خارجه انگلیس در گفتگو با بی بی سی در تهران خواستار گفتگوی ایران و عربستان شد.

فیلیپ هاموند پس از مراسم بازگشایی سفارت انگلیس در تهران به بی بی سی گفت" ما باید آرام و با دقت روابط را شروع و آن را گسترش دهیم و ببینیم تا کجا می توانیم پیش برویم.

وی افزود: همچنین مسائل مهمی وجود دارد که ما درباره آن اختلافات اساسی داریم. اما اهمیت نمادین تصمیم ما برای بازگشایی سفارتهایمان در کشورهای یکدیگر، این است که ما تصمیم گرفته ایم با یکدیگر درباره این اختلافات گفتگو کنیم و درباره آنها با یکدیگر بحث کنیم، ما تصمیم گرفته ایم دنبال زمینه هایی بگردیم که منافعمان مشترک است و درباره آنها اتفاق نظر داریم و این کاری است که ما با بسیاری از کشورهای دیگر در سراسر جهان انجام می دهیم ، یعنی با یکدیگر در زمینه هایی که منافع مشترک داریم، کار کنیم و همچنان دیدگاهها و نظرات خود را در گفتگوهای مرتب خودمان با یکدیگر درباره مسائلی که اتفاق نظر نداریم ،بیان کنیم، اصلا دیپلماسی یعنی همین.

هاموند اضافه کرد: من امیدوارم همانطور که توافق هسته ای اجرا می شود و تحریمها به تدریج برداشته می شود و ایران به طور موثرتری دوباره درون اقتصاد بین المللی جذب می شود، ما همچنین شاهد بهبود روابط به ویژه میان عربستان و ایران خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: البته این اتفاق یک شبه نخواهد افتاد و بی میلی زیادی در هر دو طرف وجود دارد اما اصلا معنا ندارد که بزرگترین و مهمترین قدرتها در این منطقه بسیار متزلزل و بی ثبات، با یکدیگر حرف نزنند و به شدت خصومت داشته باشند.

وزیر خارجه انگلیس گفت: آنها لازم است دیپلماسی صبورانه ای را درباره یکدیگر اتخاذ کنند همانطور که ما این کار را می کنیم و همانطور که ما نیز قبول داریم ، آنها نیز قبول خواهند کرد که معنای آن این نیست که قرار باشد درباره همه چیز اتفاق نظر داشته باشند و یک دفعه درباره همه چیز نظراتشان یکی شود. اما مسئله این است که گفتگو می کنیم.

 

اخبار سیاست خارجی - انتخاب