اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بعد از ولایتی؛ حداد عادل هم از احتمال کناره‌گیری نامزدهای اصولگرا به نفع جلیلی خبر داد



 کناره‌گیری نامزدهای اصولگرا به نفع جلیلی

بعد از اعلام علی‌اكبر ولایتی؛

حداد عادل هم از احتمال کناره‌گیری نامزدهای اصولگرا به نفع جلیلی خبر داد

بعد از اعلام علی اكبر ولایتی عضو ائتلاف سه گانه از احتمال کناره گیری کاندیداهای جریان اصولگرا به نفع جلیلی، حداد عادل نیز امروز این مساله را تایید كرد.

بعد از اعلام علی اكبر ولایتی عضو ائتلاف سه گانه از احتمال کناره گیری کاندیداهای جریان اصولگرا به نفع جلیلی، حداد عادل نیز امروز این مساله را تایید كرد.

به گزارش ایلنا، غلامعلی حدادعادل در حاشیه‌ مراسم تشیع پیکر حاج محمود مرتضایی‌فرد وزیر شعار انقلاب در جمع خبرنگاران در پاسخ به این که آیا احتمال کناره‌گیری نامزدهای اصولگرا به نفع سعید جلیلی وجود دارد گفت: این احتمال منتفی نیست و اصولگرایان باید همه احتمالات را در این انتخابات در نظر داشته باشند علاوه بر آن اصولگرایان نشان دادند که مصالح انقلاب را بر منافع شخصی ترجیح می‌دهند.

وی با اشاره به آخرین روز ثبت نام گفت: تحولاتی که در این روز صورت گرفت شرایط جدیدی را به وجود آورد که ضرورت وحدت اصولگرایان را بیشتر کرد.

حداد ادامه داد: در یک ماه باقی مانده اصولگرایان باید با توجه به موقعیت خطیر پیش آمده در جهت حفظ آرمان‌های امام و رهبری تلاش کنند./ایلنا

 

 

ولایتی؛


ویدیو مرتبط :
کدام یک گزینه رهبری بودند؛ قالیباف، جلیلی، حداد، ولایتی یا روحانی؟ - 1

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

احتمال کناره گیری حداد عادل به نفع جلیلی


یک نماینده‌ی اصولگرای مجلس شورای اسلامی گفت که احتمالا غلامعلی حداد عادل امروز به نفع سعید جلیلی از رقابت‌های انتخاباتی کناره‌گیری خواهد کرد.

خبرگزاری ایسنا: یک نماینده‌ی اصولگرای مجلس شورای اسلامی گفت که احتمالا غلامعلی حداد عادل امروز به نفع سعید جلیلی از رقابت‌های انتخاباتی کناره‌گیری خواهد کرد.

محمد جواد کریمی قدوسی اظهار کرد: به گفته‌ی رئیس ستاد انتخاباتی آقای حداد عادل قرار است امشب در این زمینه تصمیم‌گیری شود و احتمالا آقای حداد به نفع یکی از نامزدهای اصولگرا کناره‌گیری می‌کند و به نظر می‌رسد او به نفع سعید جلیلی کناره گیری کند.

وی ادامه داد:‌ در صورتی که این اتفاق بیفتد رقابت عمده بین آقایان قالیباف و جلیلی خواهد بود و در صورت ادامه این شرایط این انتخابات به مرحله دوم کشیده می‌شود که باز هم این دو نامزد اصولگرا با هم رقابت خواهند کرد.

نماینده مردم مشهد در مجلس با بیان اینکه تحلیل‌ها و نظرسنجی‌ها نشانگر تقویت موقعیت جبهه اصولگرایان است، تاکید کرد: اتفاقاتی که در روزهای آینده رخ می‌دهد هم در این راستا خواهد بود و نگاهها را بیشتر به سمت نامزدهای اصولگرا خصوصا نفر اول و دوم جلب می‌کند.

کریمی قدوسی همچنین گفت که در برنامه‌ها و مناظره‌های اخیر مواضع اصولگرایان به صورت شفاف و صادقانه در حوزه‌های مختلف تبیین شد و آنها توانستند راهکارهای عملی برای برطرف کردن مشکلات کشور بدهد.

وی در پایان گفت که مواضع شفاف آقایان حداد عادل و سعید جلیلی در برنامه‌ها و مناظره‌ها مورد استقبال مردم قرار گرفته است.