اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بزرگترین تولیدكننده لپ تاپ جهان ركورد شكست



 

 

 

لپ تاب

 

 

شركت Quanta Computer كه بزرگترین شركت قراردادی تولیدكننده لپ تاپ در جهان محسوب می شود، در زمینه عرضه محصولات خود در ماه ژوئن ركوردی تازه را به ثبت رساند.

اگر چه با پایان یافتن بحران اقتصادی جهان قاره اروپا با مشكلات مالی تازه ای مواجه شده و عدم بازپرداخت وام های داده شده به كشورهای عضو اتحادیه اروپا وضعیت اقتصادی این منطقه را با مشكل مواجه كرده است، اما شركت Quanta Computer در چنین شرایطی موفق شد فروش محصولات خود را حتی در كشورهای اروپایی نیز افزایش دهد.

این شركت تایوانی كه از مشتریان طرف قرارداد آن می توان به سونی، دل و HP اشاره كرد، نسل نوین خدمات خود را با كارایی بیشتر و قابلیت های به كارگیری آسان تر تولید می كند.

نماینده Quanta در خصوص این موفقیت جدید توضیح داد: ما پیش بینی می كنیم كه فروش محصولاتمان در ماه ژوئیه اندكی نسبت به ماه ژوئن كاهش یابد، اما بار دیگر در ماه آگوست شاهد رشد فروش جهانی محصولات خود خواهیم بود.

شركت Quanta در ماه ژوئن موفق به عرضه ۴.۸ میلیون لپ تاپ به ارزش ۳.۱ میلیارد دلار شد. ركورد قبلی این شركت برای عرضه لپ تاپ در یك ماه مربوط به آوریل سال جاری می شد كه در آن موفق به فروش ۴.۵ میلیون نوت بوك شده بود...../تحلیل:فارس

 

 

 


ویدیو مرتبط :
معرفی لپ تاپ TOSHIBA T1000، نخستین لپ تاپ جهان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

معرفی 10 لپ‌تاپ فوق‌همراه برتر جهان



 

 

 

معرفی 10 لپ‌تاپ فوق‌همراه برتر جهان

 

به دنبال محبوبیت لپ‌تاپ‌های فوق‌همراه در بازارهای جهانی و افزایش فروش آنها، كارشناسان 10 لپ‌تاپ فوق‌همراه برتر جهان كه از ابتدای سال 2010 تاكنون در بازار حضور داشته‌اند را انتخاب كردند.

رایانه‌های قابل‌حمل این روزها محبوبیت زیادی نزد كاربران دارد و بخش اعظم بازار جهانی رایانه‌های شخصی را از آن خود كرده‌اند.

اگرچه در بازار كنونی انواع رایانه‌های قابل‌حمل، از لپ‌تاپ گرفته تا نت‌بوك و رایانه‌های لوحی به فروش می‌رسد، اما كارشناسان همچنان معتقدند كه رایانه‌های قابل‌حمل استاندارد با صفحه‌كلید سخت‌افزاری كه در اصل همان لپ‌تاپ‌ها هستند، بیش از ابزارهای مشابه و جایگزین نزد كاربران محبوبیت دارند.

لپ‌تاپ‌ها این روزها در اندازه‌ها و شكل‌های مختلف روانه بازار می‌شوند كه یكی از محبوب‌ترین انواع آن‌ها سری "لپ‌تاپ‌های فوق‌همراه " با وزن بسیار كم و ضخامت باریك است كه علاوه بر زیبایی، كاربر به راحتی می‌تواند آن را در هر مكانی با خود حمل كند و از مزایای آن بهره‌مند شود.

به دنبال محبوبیت لپ‌تاپ‌های فوق‌همراه در بازارهای جهانی و افزایش فروش آن‌ها، كارشناسان مركز PC World ده لپ‌تاپ فوق‌همراه برتر جهان كه از ابتدای سال 2010 تاكنون در بازار حضور داشته‌اند را انتخاب كردند كه لیست آن‌ها در زیر آورده شده است.

 

لپ‌تاپ M11x ساخت شركت Alienware: این لپ‌تاپ به طور خاص برای علاقه‌مندان به بازی‌های رایانه‌ای ساخته شده است و كلیه امكانات یك نوت‌بوك استاندارد را شامل می‌شود. حمل آسان و طول عمر زیاد باتری مهم‌ترین قابلیت‌های این لپ‌تاپ محسوب می‌شوند.

 

 

لپ‌تاپ VGN-Z598U/B ساخت شركت سونی: این لپ‌تاپ چندرسانه‌ای پرقدرت و سبك برای كاربران تجاری و سازمانی ساخته شده است كه البته خرید آن به عموم كاربران پیشنهاد نمی‌شود، زیرا قیمت این محصول از یك اتومبیل دست‌دوم و كار كرده هم بیشتر است.

 

معرفی 10 لپ‌تاپ فوق‌همراه برتر جهان

 

لپ‌تاپ ProBook 5310m ساخت شركت اچ‌پی: این لپ‌تاپ بسیار باریك و زیبا ساخته شده و همین مسئله باعث افزایش انگیزه كاربران برای خرید آن شده است. سرعت بوت شدن سیستم‌عامل در این رایانه همراه بسیار بالا و ابزارهای مخصوص كاربران تجاری و سازمانی به صورت پیش‌فرض روی آن نصب شده است. این لپ‌تاپ هم‌اكنون با قیمت بین 775 تا 935 دلار در بازار به فروش می‌رسد.

 

 


لپ‌تاپ ThinkPad X200 ساخت شركت لنوو: این لپ‌تاپ یكی از بهترین رایانه‌های فوق‌همراه دنیا محسوب می‌شود و قابلیت‌‌های داخلی پیشرفته و سرعت بالا در اجرای برنامه‌ها آن را از دیگر محصولات متمایز می‌كند. طول عمر باتری این لپ‌تاپ بسیار بالا است و صفحه‌كلید استاندارد آن امكان تایپ‌های طولانی را فراهم می‌آورد.

 

 

 

لپ‌تاپ EliteBook 2540p ساخت شركت اچ‌پی: اندازه كوچك و وزن سبك این محصول باعث شده است تا كارشناسان آن را یك لپ‌تاپ فوق‌همراه كاربردی معرفی كنند. این محصول برای انجام فعالیت‌های تجاری و سازمانی توصیه می‌شود. قیمت این لپ‌تاپ بین 1400 تا 1600 دلار اعلام شده است.

 

 

لپ‌تاپ ThinkPad Edge ساخت شركت لنوو: این در اصل نسخه به‌روز شده مدل پیشین خود محسوب می‌شود كه از نظر ظاهری و قابلیت‌های داخلی ارتقا یافته است. بهبود شكل ظاهری این لپ‌تاپ بدون حذف قابلیت‌های كاربردی آن صورت گرفته است. كارشناسان قیمت كنونی این محصول را بین 600 تا 800 دلار اعلام كرده‌اند.

 

 

لپ‌تاپ IdeaPad U150 ساخت شركت لنوو: این لپ‌تاپ فوق‌همراه ظاهر بسیار زیبا و چشم‌نوازی دارد و در عین حال سرعت اجرای برنامه‌ها در آن بسیار قابل ملاحظه است. این لپ‌تاپ با قیمت 750 دلار در بازار به فروش می‌رسد.

 

 

معرفی 10 لپ‌تاپ فوق‌همراه برتر جهان

 

لپ‌تاپ Ferrari One ساخت شركت ایسر كه با نام FO200-1799 نیز شناخته می‌شود: در طراحی این لپ‌تاپ توجه فراوان شده است كه همین مسئله آن را از كلیه لپ‌تاپ‌های فوق‌همراه موجود در بازار متمایز می‌كند. این دستگاه رایانه‌ای همراه با سرعت مناسب برنامه‌ها را اجرا می‌كند و اندازه متناسب آن موجب شده است تا علاقمندان نت‌بوك‌ها را هم به سمت خود بكشاند. قیمت این لپ‌تاپ فوق‌همراه بین 560 تا 680 دلار اعلام شده است.

 

 

لپ‌تاپ EliteBook 2530p ساخت شركت اچ‌پی: این رایانه فوق‌همراه اندكی گران است، ولی قابلیت‌های كاربردی آن باعث شده است تا همچنان محبوبیت خود را نزد كاربران حفظ كند. خرید این لپ‌تاپ فوق‌همراه به كاربران تجاری و سازمانی توصیه می‌شود.

 


لپ‌تاپ X360-34P ساخت شركت سامسونگ: این لپ‌تاپ فوق‌همراه قابلیت پیشرفته فراوانی دارد كه همین مسئله باعث شده به پرفروش‌ترین لپ‌تاپ در آمریكا تبدیل شود. طراحی زیبا و كارایی فراوان مهم‌ترین نكاتی است كه در مورد این رایانه قابل‌حمل سبك و پیشرفته به چشم می‌خورد.