اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بریدن فجیع گلوی پدر توسط پسر شیشه ای


مرد شیشه‌ای كه قصد داشت همسر، فرزند و پدر خودش را به قتل برساند هر سه را هدف ضربات چاقو قرار داد اما همسر و پسرش از خطر مرگ گریختند.

مرد شیشه‌ای كه قصد داشت همسر، فرزند و پدر خودش را به قتل برساند هر سه را هدف ضربات چاقو قرار داد اما همسر و پسرش از خطر مرگ گریختند.

 ساعت 7 صبح روز دوشنبه هفته جاری همسایگان طبقه بالای ساختمانی دو طبقه در امامزاده حسن، صدای داد و فریادهای زن و شوهری به نام‌های سمیه و سعید را كه در طبقه پایین سكونت داشتند، شنیدند.

 دقایقی بعد سعید در حالی‌كه در وضعیت مناسب روحی و روانی قرار نداشت از منزل خارج شد، سپس همسایگان خود را به سرعت به خانه او رساندند و سمیه را در حالی‌كه آثار ضربات متعدد چاقو روی پا و بدنش مشهود بود، یافتند و وی را به بیمارستان رساندند و ضمن تماس با مركز فوریت‌های پلیسی 110 موضوع را به پلیس اطلاع دادند.

در حالی كه ماموران كلانتری هفت‌چنار برای اطلاع از جزییات این حادثه و بازجویی از سمیه به بیمارستان رفته بودند، سعید حدود ساعت 12 با خاله‌اش در شهرستان تماس گرفت و در گفت‌وگویی كوتاه به او گفت: «پدرم را كشتم.» او بعد از گفتن این جمله تلفن را قطع كرد و دیگر جوابگوی تماس‌های خاله خود نشد.

خاله سعید كه از شنیدن این خبر بسیار نگران شده و تماس‌هایش با سعید و خانه شوهرخواهرش ابوالحسن بی‌نتیجه مانده بود، با برادر كوچك‌تر سعید به نام محمدحسین تماس گرفت و موضوع را به وی اطلاع داد. محمدحسین نیز خود را به خانه پدرش در سه‌راه آذری رساند و در آنجا با جسد مرد 75ساله روبه‌رو شد.

 او بلافاصله با مركز فوریت‌های پلیسی 110 تماس گرفت و ماموران را باخبر كرد. بررسی مقدماتی صحنه جنایت نشان داد مقتول قبل از مرگ با قاتل درگیر شده است، به گونه‌ای كه آثار مقاومت و درگیری روی دستان او كاملا مشهود بود. همچنین مشخص شد هشت ضربه با جسم تیز مشابه چاقو و قمه به بدن ابوالحسن وارد شده و بریدگی عمیق گلو علت اصلی مرگ وی است. در حالی‌كه تحقیقات میدانی پیرامون این جنایت ادامه داشت ماموران اطلاع پیدا كردند.

 سعید به منزل خود در امامزاده حسن بازگشته و در حالی‌كه تلاش داشت پسر سه‌ساله خود به نام پوریا را نیز به قتل برساند، با دخالت دو نفر از جوانان محل كودك از دست وی نجات پیدا كرد و سپس سعید در حیاط منزل اقدام به خودزنی كرد. به این ترتیب ماموران به آنجا رفتند و ضمن دستگیر كردن مرد 41ساله وی را به بیمارستان منتقل كردند.

در این بین شهرام و محمد- دو جوانی كه پوریا را از مرگی حتمی نجات داده بودند - پس از حضور كارآگاهان در محل در اظهارات خود گفتند: «سعید ضربات متعدد چاقو به پوریا زد و قبل از آنكه ما بتوانیم خود را به داخل حیاط خانه برسانیم، با گلدان نیز ضرباتی را به این كودك وارد كرد كه باعث شكستگی سرش شده است.»

شهرام كه شاهد صحنه چاقو خوردن پوریا توسط پدرش بود، به كارآگاهان گفت: «من به همراه پدر
و مادرم در طبقه دوم ساختمان مقابل محل سكونت سعید زندگی می‌كنیم. از همان ساعت 7 صبح كه همسایگان سمیه را به بیمارستان بردند دایما پشت پنجره اتاق می‌رفتم تا از سرنوشت سعید و همسرش اطلاع پیدا كنم. در همین لحظات بود كه سعید را دیدم كه وارد خانه شد.

ناگهان در حالی‌كه نمی‌توانستم آنچه را كه مشاهده می‌كردم، باور كنم سعید با چاقویی كه به همراه داشت شروع به زدن پوریا كرد. از دیدن این صحنه بسیار ترسیده بودم، با این وجود تصمیم گرفتم پوریا را از دست پدرش نجات دهم. به سرعت از ساختمان خارج شدم تا خود را به سعید و پوریا برسانم. ناگهان در راه‌پله‌ها با محمد برخورد كردم و در صحبتی بسیار كوتاه موضوع را به محمد گفتم و او نیز قبول كرد برای نجات جان پوریا به من كمك كند.

هر دو نفر می‌دانستیم سعید چاقو همراه دارد و می‌تواند هركسی را به راحتی به قتل برساند، با این وجود نقشه‌ای ریختیم و تصمیم گرفتیم پس از ورود به حیاط خانه، محمد با شكستن شیشه پنجره حواس سعید را پرت كند و من نیز با استفاده از این فرصت پوریا را نجات دهم. همین نقشه را اجرا كردیم و در حالی‌كه سعید در دستان خود دو قبضه قمه و چاقو در اختیار داشت، توانستیم پوریا را فراری بدهیم.

 در حالی‌كه خون زیادی از بدن این كودك می‌رفت به سرعت سوار ماشین شدیم و او را به بیمارستان رساندیم. پس از آنكه به محل بازگشتیم متوجه شدیم سعید اقدام به خودزنی كرده است.» در ادامه تحقیق از همسایگان متهم فاش كرد سعید از شب قبل دچار توهم شدید ناشی از مصرف شیشه شده بود و رفتار عجیبی داشت به گونه‌ای كه سعید در راهرو مشترك بین طبقات رختخواب پهن كرده بود و می‌گفت: «شیطان تو امشب اینجا بخواب با تو كار دارم بیرون باش و داخل خانه نیا.»

او تا ساعت 7 صبح این حرف‌ها را تكرار كرد و بعد از آن داخل خانه رفت تا همسرش را به قتل برساند اما زن جوان از مرگ نجات یافت. پس از آن متهم راهی خانه پدرش شد و او را كشت و به خاله‌اش تلفن زد و در ادامه برای قتل فرزندش به خانه بازگشت. بنا بر این گزارش متهم اكنون در بیمارستان تحت درمان قرار دارد و به زودی بازجویی‌ها از وی آغاز می‌شود. در همین حال سرهنگ عباسعلی محمدیان، رییس پلیس آگاهی تهران درباره این واقعه گفت:

«در تحقیقات مقدماتی انجام‌شده مشخص شد متهم بیش از 30 سال است که به مصرف انواع مخدر اعتیاد شدید دارد و در سال‌های اخیر نیز به مصرف شیشه گرایش پیدا كرده است.»وی افزود: «با انتقال متهم به بیمارستان و انجام مراقبت‌های درمانی مشخص شد متهم در زمان ارتكاب جنایت توهم بسیار شدید ناشی از مصرف شیشه داشته و تحقیقات مقدماتی انجام شده از همسایگان محل سكونت متهم نیز، این موضوع را تایید می‌كند.»

وی خاطرنشان كرد: «بنا بر آخرین پیگیری‌های انجام‌شده، پوریا همچنان در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان تخصصی كودكان تحت مراقبت‌های پزشكی قرار دارد و خوشبختانه مادر او پس از انجام مراقبت پزشكی، بهبودی نسبی یافته و متهم نیز پس از اقدام به خودزنی، به بیمارستان انتقال پیدا كرده و پیگیری‌ها برای انتقال متهم به اداره دهم پلیس آگاهی و انجام تحقیقات ادامه دارد.»


منبع: شرق



ویدیو مرتبط :
مکزیک.سر بریدن فجیع پسر جوان..

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قتل فجیع پدر با ضربات سنگ توسط پسر شیشه ای


پسر جوان بر اثر توهم ماده مخدر شیشه پدرش را با ضربه های سنگ در خواب کشت.

خبرگزاری مهر: پسر جوان بر اثر توهم ماده مخدر شیشه پدرش را با ضربه های سنگ در خواب کشت.

 متهم 19 ساله به نام امیر شامگاه 31 اردیبهشت بر اثر مصرف ماده مخدر شیشه دچار توهم شد و با سنگ ضربه هایی را به سرش پدرش وارد کرد.

 با صدای ناله های مرد میانسال دیگر اعضای خانواده متوجه ماجرا شده و سریع او را به بیمارستان منتقل کردند.


پسر جوان نیز پس از این حادثه از محل فرار کرد.با انتقال مرد میانسال به بیمارستان تلاش برای نجات جان او آغاز شد اما بر اثر شدت جراحات جان سپرد.

در ادامه کارآگاهان پلیس آگاهی شاهین شهر اصفهان تجسس برای دستگیری متهم را آغاز کرده و او را در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

متهم در بازجویی ها با طرح ادعاهای متناقضی مدعی شد که بر اثر مصرف شیشه دچار توهم شده و پدرش را به قتل رسانده است.

با توجه به وضعیت روحی و روانی متهم به قتل با دستور بازپرس دادسرای شاهین شهر برای درمان و مراقبت های ویژه به بیمارستان تخصصی بیماران روانی منتقل شد.