اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

برگزاری نشست فصلی خانه احزاب



 

احزاب

 

سخنگوی خانه احزاب از برگزاری نشست فصلی خانه احزاب در زمستان خبر داد.

به گزارش ایسنا شهربانو امانی با اشاره به برگزاری جلسه شورای مرکزی خانه احزاب درباره زمان برگزاری نشست فصلی خانه احزاب گفت؛ در این باره در حال پیگیری هستیم و ان شاءالله نشست فصلی زمستان را برگزار خواهیم کرد. وی در ادامه تاکید کرد؛ یکی از موارد مورد توجه در جلسه شورای مرکزی ضرورت دیدار با شخصیت های تاثیرگذار همچون رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس مجلس بود که آن را پیگیری خواهیم کرد.


ویدیو مرتبط :
خانه احزاب

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جزییات برگزاری نشست وزارت کشور و احزاب


رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل وزارت کشور گفت: ما از ۵۰ حزب فعال و شناسنامه‌دار که کنگره خود را بر اساس اساسنامه برگزار کرده و دارای ساختار فعال هستند، برای دیدار با وزیر کشور دعوت کرده‌ایم.

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل وزارت کشور گفت: ما از ۵۰ حزب فعال و شناسنامه‌دار که کنگره خود را بر اساس اساسنامه برگزار کرده و دارای ساختار فعال هستند، برای دیدار با وزیر کشور دعوت کرده‌ایم.

روح‌الله جمعه‌ای رییس مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور با بیان اینکه جلسه هم‌اندیشی احزاب با وزیر کشور روز شنبه 14 دی از ساعت 8:30 صبح در تالار وزارت کشور برگزار خواهد شد، اظهار داشت: ما از 50 حزب فعال و شناسنامه‌دار که کنگره خود را بر اساس اساسنامه برگزار کرده و دارای ساختار فعال هستند، دعوت کرده‌ایم.

وی در پاسخ به اینکه آیا احزابی که سابقه محکومیت داشته‌اند در این نشست دعوت شده‌اند یا خیر، تصریح کرد: احزابی که سابقه محکومیت و منع فعالیت دارند، از احزاب فعال به شمار نمی‌روند و بنابراین دعوت نشده‌اند لذا تنها کلیه احزاب مطرح و فعال در این نشست حضور خواهند داشت.