اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

برگزاری اجتماع بزرگ کودکان کار در تهران


رئیس سازمان رفاه شهرداری تهران از اجتماع بزرگ 3000 کودک کار خبرداد.

خبرگزاری ایسنا: رئیس سازمان رفاه شهرداری تهران از اجتماع بزرگ 3000 کودک کار خبرداد.

فرزاد هوشیار در تشریح برنامه‌های سازمان رفاه شهرداری درآستانه روز جهانی کودکان کار گفت: با توجه به فرارسیدن روزجهانی کار کودک سازمان رفاه شهرداری تهران در نظر دارد به مدت 5روز از 20 الی 24 خردادماه سالجاری،با هدف اصلاح باورهای عمومی درباره پدیده کار کودک اقدامات فرهنگی انجام دهد.

وی با بیان اینکه این برنامه‌ها بامشارکت نمایندگان سازمان‌ها و نهادهای مرتبط برگزار می‌شود، افزود: روز جمعه همایش بزرگ کودکان کار با حضور 3000 کودک کار و مسئولان ارشد شهرداری تهران در محله هرندی برگزار می‌شود که شعار این برنامه «روزبدون کار برای کودکان» است.

رئیس سازمان رفاه شهرداری تهران همچنین از حرکت کارناوال دوستدار کودک در سطح شهر خبرداد و گفت: این کارناوال طی پنج روز با کودکان سطح شهر خواهد بود و با تردد در مسیرهای اصلی شهر همچون خیابان ولیعصر(عج)، ونک، تهرانپارس و... به فرهنگ سازی و اصلاح باورهای غلط مردم در مورد کودکان کار اقدام می‌کند.


ویدیو مرتبط :
تیزر اجتماع بزرگ مادران و کودکان ایران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

برگزاری جشن بزرگ "شکوفه های کرامت" در مشهد/ حراج پیراهن کاپیتان فقید تیم پرسپولیس به نفع کودکان "دارالاکرام"



جشن بزرگ شکوفه های کرامت در راستای حمایت ازکودکان و نوجوانان مستعد بازمانده از تحصیل توسط موسسه فرهنگی دارالاکرام و همراهی حضور چهره های برجسته هنری و ورزشی در مشهد برگزار می گردد.

به گزارش روابط عمومی موسسه فرهنگی دارالاکرام- الفبای فردا، جشن بزرگ "شکوفه های کرامت" شنبه 94/10/26 از ساعت 17 الی 20 در هتل ثامن مشهد و با حضور پیشکسوتان تیم های محبوب پرسپولیس و استقلال و چهره های ورزشی از جمله: مهرداد میناوند، ادموند بزیک، نیما نکیسا، مجتبی محرمی، سهراب بختیاری زاده، بهروز رهبری فرد و بهنام ابوالقاسم پور و ... جمعی از هنرمندان شاخص سینما و تلویزیون ازجمله استاد داریوش ارجمند، مجید مظفری و پرستو گلستانی، مرجانه گلچین، شهرام لاسمی و ... برگزار می گردد.

بنابر این گزارش، در این مراسم پیراهن کاپیتان فقید تیم پرسپولیس؛ مرحوم هادی نوروزی با حضور بانیان و خیرین نیکوکار به حراج گذاشته می شود و عواید آن به نفع کودکان بی سرپرست بازمانده از تحصیل مصرف می گردد.

اجرای برنامه فرهنگی و هنری متنوع، طنز پردازی، اجرای موسیقی زنده از دیگر برنامه هایی است که در این مراسم با حضور چهره های مطرح کشور صورت می پذیرد.

خاطر نشان می شود، موسسه فرهنگی دارالاکرام به عنوان موسسه غیر دولتی، غیر انتفاعی، غیر اقتصادی و غیر سیاسی به شماره ثبت 13542 در سال 1380 تاسیس و نسبت به حمایت از تحصیل کودکان و نوجوانان واجد شرایط با رعایت "اصل احترام به کرامت انسانی" اقدام می نماید و تا کنون با حمایت حامیان و نیت خیر بانیان و همکاری همیاران توانسته است بیش از 1200 نفر را مورد حمایت آموزشی، فرهنگی، بهداشتی و درمانی و معیشتی قرار دهد.

علاقمندان جهت تهیه کارت دعوت جهت حضور در مراسم می توانند به صورت حضوری به مشهد، بولوار فرهنگ، نبش فرهنگ 42، رستوران ملکوت، خیابان دانشگاه، حدفاصل دانشگاه 10 و میدان سعدی، موسسه فرهنگی دارالاکرام- الفبای فردا مراجعه نمایند یا با شماره 09153210447 تماس حاصل نمایند.

 

اخبار,اخبار ورزشی,جشن شکوفه های کرامت

 

اخبار,اخبار ورزشی,جشن شکوفه های کرامت

 

اخبار,اخبار ورزشی,جشن شکوفه های کرامت