اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

برگزاری آزمون شفاهی دوره پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس در 21 خرداد



آزمون شفاهی دوره پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس

برگزاری آزمون شفاهی دوره پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس در 21 خرداد

مصاحبه پذیرفته‌شدگان مرحله اول ششمین دوره آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس سال تحصیلی 92- 93 دانشگاه علوم پزشکی تهران روز سه‌شنبه 21 خرداد ماه انجام می‌شود.

منطقه دانشگاه علوم پزشکی تهران، اسامی پذیرفته‌شدگان مرحله اول ششمین دوره آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس سال تحصیلی 92- 93 اعلام شد و انتخاب در این مرحله به عنوان پذیرش نهایی تلقی نمی‌شود.

پس از برگزاری آزمون مصاحبه، افراد واجد شرایط از بین داوطلبانی که حائز بالاترین امتیاز از جمع امتیازات حاصله از آزمون کتبی و مصاحبه می‌باشند، انتخاب و به عنوان پذیرش قطعی از آنها ثبت‌نام می‌شود.

بر این اساس معرفی‌شدگان باید اصل شناسنامه و یک سری کپی از تمام صفحات آن، اصل کارت ملی و کپی از پشت و روی آن و اصل گواهی دوره کارشناسی و یک برگ کپی از آن را در زمان مصاحبه به همراه داشته باشند.

بنابر این گزارش، مصاحبه ساعت 8 صبح روز سه‌شنبه، 21 خرداد ماه در دفتر ریاست دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار می‌شود./ایسنا

 

 

 


ویدیو مرتبط :
گزارش برگزاری آزمون شفاهی قرآن و عترت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شیوه جدید پذیرش دانشجوی فراگیر پیام‌نور/ برگزاری یک آزمون برای پذیرش در دو دوره



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

شیوه جدید پذیرش دانشجوی فراگیر پیام‌نور/ برگزاری یک آزمون برای پذیرش در دو دوره

خبرگزاری فارس: معاون آموزش و سنجش دانشگاه پیام‌نور با اشاره به شیوه جدید پذیرش دانشجوی فراگیر در این دانشگاه خبر از برگزاری یک آزمون برای پذیرش در دو دوره دانشگاه پیام‌نور داد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، عبدالله معتمدی معاون آموزشی دانشگاه پیام‌نور امروز در نشستی خبری با بیان اینکه آزمون دوره‌های فراگیر دانشگاه پیام‌نور در نیمه دوم آذر ماه سال جاری برگزار می‌شود، گفت: ثبت‌نام دور جدید آزمون فراگیر دانشگاه پیام‌نور از نیمه اول مهر ماه آغاز می‌شود و داوطلبان می‌توانند در سه مقطع کارشناسی ناپیوسته، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ارشد ثبت‌نام کنند.

به گفته وی در این دوره آزمون تفاوت‌هایی با دوره‌های قبلی وجود دارد، در این دوره از طریق آزمون فراگیر که در نیمه دوم آذر ماه برگزار می‌شود هم برای بهمن ماه و هم برای مهر ماه سال 92 دانشجو پذیرش می‌شود.

معاون آموزشی دانشگاه پیام‌نور خاطرنشان کرد: پذیرش دانشجو در این دوره بر اساس ظرفیت است و دانشجویانی که تحصیل آن‌ها در 31 دی ماه سال 91 تمام شود و در آزمون فراگیر پذیرش شوند، می‌توانند از بهمن ماه به عنوان دانشجویان جدید فراگیر پذیرش شوند. دانشجویانی که درس آن‌ها تا 31 دی ماه سال 91 پایان نیابد نیز در مهر ماه سال 92 به عنوان دانشجوی فراگیر پذیرش می‌شوند.

به گفته معتمدی با توجه به تغییرات صورت پذیرفته دانش‌آموزان پیش‌دانشگاهی و همچنین دانشجویان شاغل در سال آخر نیز می‌توانند در آزمون فراگیر دانشگاه پیام‌نور شرکت کنند و پس از پایان درسشان و در صورت قبولی در مهر ماه سال 92 در این دانشگاه پذیرش شوند./فارس