اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

برنده جایزه «گرمی» در تالار رودکی


«هربرت لیپرت» خواننده تنور و اپرای وین و برنده جایزه گرمی در سال ۱۹۹۷ به تهران سفر می‌کند و طی یک شب در تالار رودکی تهران روی صحنه می‌رود.

خبرگزاری صبا: «هربرت لیپرت» خواننده تنور و اپرای وین و برنده جایزه گرمی در سال ۱۹۹۷ به تهران سفر می‌کند و طی یک شب در تالار رودکی تهران روی صحنه می‌رود.

برنده جایزه «گرمی» در تالار رودکی کنسرت برگزار می‌کند

رسیتال آوازی «ادوارت کوترواتز» و «هربرت لیپرت» از اتریش روز چهارشنبه پنجم خرداد ماه ساعت ۲۰:۳۰ در تالار رودکی برگزار خواهد شد.

 این کنسرت ایستگاه دوم تور جهانی پروژه «رو در رو» خواهد بود. در توضیح این پروژه آمده است: «ایده این  پروژه از مجسمه‌های چوبی بزرگی گرفته شد که چهره انسان‌های عاشق را به تصویر می‌کشد؛ انسان‌هایی که  در فکر معشوق‌اند؛ اگر چه دور یا نزدیک  ولی در درون قلبشان آن را لمس می‌کنند.  

اگر چه حضور این مجسمه‌ها در تورهای جهانی و در صحنه های اجرا مقدور نیست، اما هنرمندان، بر پایه این ایده، توسط آهنگ‌هایشان با مخاطبان گفتگو می‌کنند.»

سرآغاز این پروژه از اتریش بوده و تهران ایستگاه دوم آن است. ایستگاهای بعدی نیز آلمان، سوئیس و ژاپن خواهد بود. قیمت‌بلیت‌های این اجرا 70 و 80 هزار تومان است.


ویدیو مرتبط :
کنسرت مازیار فلاحی در تالار رودکی اصفهان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

«کارتر» برنده جایزه گرمی شد


«جیمی کارتر» رئیس‌جمهور سابق آمریکا برای نسخه صوتی کتاب زندگی‌نامه‌اش موفق به کسب دومین جایزه موسیقی گرمی شد.

خبرگزاری ایسنا: «جیمی کارتر» رئیس‌جمهور سابق آمریکا برای نسخه صوتی کتاب زندگی‌نامه‌اش موفق به کسب دومین جایزه موسیقی گرمی شد.

 برندگان پنجاه‌وهشتمین دوره جوایز گرمی در سال 2016 در حالی معرفی شدند که در میان برندگان این جایزه مهم در عرصه موسیقی نام «جیمی کارتر» رئیس‌جمهور سابق آمریکا دیده می‌شود که برای ارائه نسخه صوتی کتاب زندگی‌نامه‌اش با عنوان «زندگی کامل: تاملات در 90 سالگی» این جایزه را کسب کرد.

«کارتر» برنده جایزه گرمی شد

«کارتر» در سال 2007 میلادی نیز برای نسخه صوتی کتابش «ارزش‌های در خطرمان: بحران اخلاقی آمریکا» نیز جایزه گرمی "بهترین آلبوم گفتاری" را از آن خود کرده بود.

جایزه "بهترین آلبوم گفتاری" جوایز گرمی به سیاستمداران دیگری هم اعطا شده که از آن جمله می‌توان به «باراک اوباما» اشاره کرد که در سال 2005 برای نسخه صوتی کتاب «رویاهای پدرم» این جایزه را کسب کرد و دو سال بعد از آن نیز مجددا با نسخه صوتی کتاب «جسارت امید: تفکراتی در اصلاح رویای آمریکایی» این جایزه را به دست آورد.