اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

برق طلا منشی دكتر را قربانی كرد



 

آخرین رمان پل استر به ایران می آید

 

فرد معتادی که منشی مطب دكتری را با ضربه چاقو به قتل رسانده و طلاهایش را بسرقت برده بود، توسط ماموران آگاهی انتظامی شهرستان هرسین دستگیر شد.

سرهنگ دولتی، جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در باره دستگیری قاتل منشی دکتر در شهرستان هرسین، گفت: در پی اعلام مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع قتلی در مطب دکتر درشهرستان هرسین در استان کرمانشاه، ماموران کلانتری ۱۱ هرسین به همراه ماموران آگاهی این شهر برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

دولتی گفت: ماموران با حضور در صحنه حادثه دریافتند، منشی مطب دکتر که خانمی مجرد و ۳۴ ساله بود بر اثر اصابت دو ضربه چاقو به شکم و گردنش به قتل رسیده بود.

وی ادامه داد: بررسی ها و معاینات اولیه جسد و وجود آثار خراشیدگی بر روی مچ دست ها و عدم وجود هرگونه طلا و اشیاء زینتی در دستها و سایر اعضای بدن مقتول، فرضیه انگیزه قتل به بهانه سرقت طلاجات را قوت بخشید.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: تحقیقات محلی بعمل آمده مشخص کرد در روز حادثه یک نفر به طرز مشکوکی در حوالی مطب این دکتر مشاهده شده است که وی در یک اقدام غافلگیرانه دستگیر شد.

دولتی گفت: متهم که در بازجویی های اولیه منکر هرگونه قتل بود، در بازجویی فنی در آگاهی لب به اعتراف گشود و از قتل منشی دکتر به انگیزه سرقت طلاجات وی پرده برداشت.

وی افزود: تحقیقات از متهم نشان داد وی چند روز قبل از حادثه به همراه همسرش به مطب این دکتر رفته است و با دیدن طلاجات منشی دکتر وسوسه شده و نقشه سرقت طلاجات را کشیده است.

بنابراظهارات متهم، روز حادثه پس از اینکه شیشه مصرف کرده بود، به بهانه تزریق آمپول به مطب دکتر رفته و با توجه به اینکه منشی دکتر کار تزریقات را نیز خودش انجام می داد با وی به اتاق تزریقات رفته و در یک فرصت مناسب با ضربه چاقو وی را به قتل رسانده و پس از سرقت طلاها آنها را به مبلغ ۸۵۰ هزار تومان به فروش رسانده بود.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: با توجه به اعترافات صریح متهم، پرونده برای کسب دستور تحویل مراجع قضایی شد.... / خبرگزارى ایسنا



ویدیو مرتبط :
سخنرانی دكتر قربانی درباره فرقه ها

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

برق طلا پسر نوجوان را وسوسه کرد



برق طلا پسر نوجوان را وسوسه کرد

جام جم آنلاین: پسر نوجوانی كه با دیدن طلاهای دختری چهارساله در یكی از خیابان‌های شهریار، وسوسه شده و پس از دزدیدن طلاها، آنها را برای فروش به طلافروشی برده بود، شناسایی و دستگیر شد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

اوایل هفته گذشته مردی با حضور در اداره پلیس آگاهی شهرستان شهریار در غرب استان تهران، علیه پسر نوجوانی به اتهام سرقت پلاك و زنجیر طلای دختر خردسالش شكایت كرد.

شاكی به پلیس گفت: دختر چهار‌ ساله‌ام در خیابان با دختر یكی از همسایه‌ها بازی می‌كرد ولی یك ساعت بعد در حالی كه می‌گریست به خانه آمد و گفت دو پسر كتكش زده‌اند و یكی از آنها به زور طلایش را دزدیده است.

وی اضافه كرد: پس از اطلاع از موضوع، به جستجوی دو پسر نوجوان در خیابان رفتم، اما تلاشم برای یافتن آنها بی‌نتیجه ماند.

بنابراین با مراجعه به طلافروشی‌های محله‌مان ماجرا را به آنها اطلاع دادم و درخواست كردم در صورتی كه كسی برای فروختن طلای فرزندم به آنجا آمد به من خبر دهند.

هوشیاری طلافروش، دزد نوجوان را به دام انداخت

درحالی كه پلیس در جستجوی متهمان فراری بود، دو روز پیش مرد طلافروشی با مركز فوریت‌های پلیسی 110 شهریار تماس گرفت و خبر داد پسر نوجوانی برای فروختن مقادیری طلا به مغازه‌اش آمده كه به وی ظنین شده و در بررسی از طلاها متوجه شده طلای مسروقه مرد همسایه‌شان است و اكنون پسر نوجوان را در مغازه حبس كرده تا فرار نكند.

در پی این تماس، ماموران اداره آگاهی به مغازه طلافروش اعزام شدند و با دستگیری پسر نوجوان، وی همراه طلاهای دزدیده شده به مركز پلیس منتقل شد.

متهم نوجوان با اشاره به نحوه دزدی‌اش گفت: روز حادثه من و یكی از دوستانم هنگام پرسه در خیابان دو دختر خردسال را دیدیم كه بازی می‌كردند و هر كدام طلایی همراه داشتند. همان موقع وسوسه شدیم‌ طلای هردویشان را سرقت كنیم، سپس پشت خودرویی در آن نزدیكی پنهان شدیم.

متهم اضافه كرد: مادر یكی از دختران سراغش آمد و وی را با خود برد، اما دختر دیگر همچنان در حال بازی بود. پس از خلوت شدن خیابان به سوی این دختر رفتیم و راهش را سد كردیم. او ترسیده بود و گریه می‌كرد. دوستم مراقب بود تا اگر فردی آمد صدایم بزند.

دزد نوجوان گفت: دختر كوچولو را كتك زدم و به زور پلاك و زنجیر طلایش را دزدیدم و همراه دوستم متواری شدیم. چند روز بعد از سرقت، من برای فروش طلا به یك طلافروشی رفتم كه موفق نشدم و همانجا از سوی پلیس دستگیر شدم.

بنا بر این گزارش، با توجه به این‌كه پسر نوجوان از كار خود ابراز پشیمانی كرده و طلای مسروقه به صاحبش بازگردانده شده بود، مرد شاكی از حق خود گذشت و وی را بخشید./جام جم آنلاین