اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بررسی تروراستادفیزیک درکمیته امنیت مجلس



 

 

 

 

رئیس کمیته امنیت کمیسیون امنیت ملی مجلس با تاکید بر اینکه بررسی ترور شهید علی‌محمدی در اولویت دستور کار کمیته متبوعش است از نشست این کمیته با دستگاه های امنیتی و ذی صلاح درخصوص این حادثه تروریستی برای تقویت پیگیری های انجام شده خبر داد.

به گزارش فارس، پرویز سروری با اشاره به اقدامات کمیته متبوعش در بررسی ترور شهید علی‌محمدی گفت؛ ما در کمیته امنیت اقدام به گزارش گیری درخصوص این واقعه تروریستی کردیم و نتیجه آن را به دستگاه های مسوول ارائه خواهیم کرد. وی با بیان اینکه مجلس به ویژه کمیسیون امنیت ملی در این گونه حوادث تروریستی کمک شایانی به دستگاه های ذی ربط خواهد کرد، اقدامات کمیته امنیت کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس را در این باره گره گشایی از مشکلات بررسی وقایع اینچنینی، همکاری با دستگاه های مربوطه و نیز تسریع در روند بررسی ها اعلام کرد.

 

 


ویدیو مرتبط :
ارایه مدل مفهومی راهبری امنیت سازمان با بررسی تطبیقی مدیریت امنیت IBM با مدل مرج

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بررسی نامه نمایندگان کنگره آمریکا به اوباما در کمیسیون امنیت ملی مجلس



 نامه نمایندگان کنگره آمریکا به اوباما

بررسی نامه نمایندگان کنگره آمریکا به اوباما در کمیسیون امنیت ملی مجلس

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از بررسی نامه نمایندگان کنگره آمریکا به اوباما برای مذاکره با رئیس جمهور منتخب ایران در این کمیسیون خبرداد و گفت: تغییر رویکرد نمایندگان کنگره آمریکا در مقطعی کوتاه جای تامل دارد.

علاءالدین بروجردی رئیس کمسیون امنیت ملی مجلس درباره نامه تعدادی از نمایندگان کنگره آمریکا به رئیس جمهور این کشور برای مذاکره با ایران، گفت: چندی پیش نمایندگان و اعضای کمیته روابط خارجی کنگره آمریکا از اوباما درخواست داشتند با زیر سئوال بردن انتخابات ریاست جمهوری در ایران تحریم‌های جدیدی را ضد ایران وضع کند.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رئیس جمهور آمریکا بعد از انتخابات ریاست جمهوری ایران تحریم‌های جدیدی را ضد کشورمان اجرایی کرد٬ تصریح کرد: تغییر رویکرد نمایندگان کنگره و نوشتن نامه به باراک اوباما برای مذاکره با ایران در مقطعی کوتاه نشان از عدم ثبات و تصمیم‌گیری درمیان مسئولان آمریکایی است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی تغییر رویکرد نمایندگان کنگره آمریکا را مورد بررسی قرار می‌دهد٬ گفت: تغییر رویکرد در کنگره آمریکا و نوشتن نامه به رئیس جمهور نکته قابل ملاحظه‌ای است که کمیسیون در جلسات خود به فراخور موضوع به آن می‌پردازد تا به یک جمع بندی مناسب برسد که این این رویکرد گذرا و مقطعی است یا خیر؟./خانه ملت