اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

برخورد دو خودرو در جاده مرند- جلفا ۶ کشته و زخمی داشت



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی آذربایجان شرقی گفت: برخورد دو خودرو در جاده مرند- جلفا شش کشته و زخمی داشت.

روزبه رجائی در گفتگو با خبرنگار مهر در تشریح این حادثه که در شامگاه چهارمین روز از سال جدید اتفاق افتاد گفت: این حادثه در جاده مرند-جلفا اتفاق افتاد که متاسفانه پنج تن دچار مصدومیت شدند و یک تن از سرنشینان خودرو کشته شد.

وی سپس ابراز داشت: با اعلام برخورد دو خودروی  پیکان و پژو در جاده مرند-جلفا نرسیده به سه راهی زنوز در ساعت ۱۹:۴۵ امروز چهارشنبه به اپراتوری فوریتهای پزشکی مرند چهار پایگاه اورژانس ۱۱۵ شهرستان بمحل اعزام شدند.

وی در ادامه گفت: با اعزام پایگاه فوریتهای پزشکی شهرستان مرند بمحل حادثه و بررسی وضعیت مصدومین فوت یک تن را تائید و پنج مصدوم حادثه را که دچار جراحات شدید شده بودند با انجام اقدامات پیش بیمارستانی به بیمارستان امام مرند انتقال دادند.

حسینقلی زاده گفت: حوادث ترافیکی جاده ای اکثرا در نزدیکی شهرها روی می دهد و خواب آلود بودن رانندگان و خستگی عامل اصلی این حوادث است.

 

اخبار حوادث - مهر

 


ویدیو مرتبط :
تصادف مرگبار تریلر در جاده جلفا - مرند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

برخورد ۲ خودرو در محور فیروز آباد – عسلویه ۱۱ کشته و زخمی برجای گذاشت.



انحراف به چپ,تصادفات91,حوادث91,اخبار حوادث91,اخبار حوادث امسال,طرح نوروزی

 

برخورد ۲ خودرو در محور فیروز آباد – عسلویه ۱۱ کشته و زخمی برجای گذاشت.

به گزارش افکارنیوز به نقل از مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان فارس عصر دیروز در اثر برخورد یک دستگاه پژو پارس با یک دستگاه پراید در محورفیروز آباد -عسلویه ۴ سرنشین پراید در دم جان باختند و ۷ نفر زخمی شدند.

این حادثه به علت انحراف به چپ پراید رخ داد .

از سوی دیگر جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور از کاهش ۲۰ درصدی تخلفات رانندگی در دور اول سفرهای نوروزی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل خبر داد .

سردار احمد رضا رادان در حاشیه بازدید از طرح نوروزی استان فارس گفت : در نوروز امسال به رغم افزایش شمار مسافران و سفرهای نوروزی و افزایش نظارت و دوربین های کنترل و ثبت تخلفات و با همکاری مناسب مردم ، شاهد کاهش ۲۰ درصدی تخلفات به ویژه تخلفات حادثه ساز و پرخطر هستیم .

سردار رادان ، عمده تخلفات حادثه ساز را واژگونی ناشی از خواب آلودگی ، انحراف به چپ و تخطی از سرعت مجاز اعلام کرد و افزود : با اجرای قانون جدید راهنمایی و رانندگی از تمام ظرفیت های قانونی برای کاهش تخلفات به ویژه تخلفات خطرساز استفاده خواهد شد ./افکارنیوز