اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

برج سازی درباغات کن برای کارکنان شهرداری



اخبار,اخباراجتماعی , محمد حقانی

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: صدور پروانه ساختمان 13 طبقه در محدوده طرح موضعی کشت اجباری باغات کن برای تعاونی مسکن کارکنان شهرداری منطقه هفت غیرقانونی است.

«محمد حقانی» در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه اگر متولی حفظ باغات کن، اقدام به ساخت و ساز کند، از سایر مردم انتظاری نیست افزود: شهرداری مجاز به صدور پروانه ساخت وساز در املاک واقع در محدوده طرح موضعی کشت اجباری نیست.

وی گفت: پلاک ثبتی به شماره 348 به مساحت بیش از هفت هزار مترمربع متعلق به تعاونی مسکن کارکنان شهرداری منطقه هفت در محدوده طرح موضعی کشت اجباری در جنوب خیابان مرادی این منطقه واقع شده که این پلاک با توجه به قرارگیری آن در محدوده طرح کشت اجباری امکان ساخت و ساز و صدور پروانه در آن امکان پذیر نیست.

حقانی با بیان اینکه در اقدامی غیرقانونی، برای این پلاک مجوز ساخت صادر شده افزود: این اقدام برخلاف حقوق سایر شهروندانی است که سال هاست در این محدوده انتظار تعیین تکلیف املاک خود را دارند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران صدور پروانه را مربوط به سال 92 دانست و خاطرنشان کرد: به تازگی با ایستادگی شهردار منطقه پنج مقابل تقاضای قطع درختان و ساخت وساز در این پلاک، نمایندگان تعاونی شهرداری منطقه هفت اقدام به دریافت حکم قضایی علیه شهردار منطقه پنج کرده اند.

وی تاکید کرد: پروانه برای ساخت 13 طبقه این ملک صادر شده در حالیکه در صورت ممنوع نبودن صدور پروانه در محدوده طرح کشت اجباری، بر اساس پهنه قرارگیری آن که R241 است، در سال 92 باید پروانه ساخت حداکثر چهارطبقه با 30 درصد سطح اشغال صادر شود.

حقانی از اعضای شورای اسلامی شهر تهران خواست تدبیری به کار گیرند تا از ساخت وساز در این پلاک جلوگیری شده و حتی الامکان اعطای معوض برای این پلاک در دستور کار قرار گیرد.

به گفته ی حقانی شهردار تهران در تاریخ چهار مهرماه سال 90 در جلسه اصلی کمیسیون ماده پنج قول تملک محدوده کشت اجباری کن و تبدیل آن را به پارک عمومی داده است.

پهنه مسکونی ارزشمند سبز (R24) به یک زیرپهنه با کد سه رقمی (R241) طبقه­ بندی شده که بر اساس این طبقه بندی، ضوابط کلی ساخت و ساز تا چهار طبقه با حداکثر تراکم 10 درصد تعریف شده است.


  اخباراجتماعی  - ایرنا 


ویدیو مرتبط :
رقص کارکنان شهرداری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آقای مایلی کهن الان مدافع کارکنان شهرداری شدید؟ (+عکس)



اخبار ورزشی - آقای مایلی کهن الان مدافع کارکنان شهرداری شدید؟

 محمد مایلی‌کهن روز گذشته با لباس رفتگری به تماشای بازی دو تیم استقلال و ملوان رفت.

اخبار,اخبار ورزشی,اعتراض مایلی‌کهن به صحبت‌های علی دایی

محمد مایلی‌کهن با لباس رفتگری به تماشای بازی دو تیم استقلال و ملوان رفت.

 

اخبار,اخبار ورزشی,اعتراض مایلی‌کهن به صحبت‌های علی دایی

محمد مایلی‌کهن در اعتراض به صحبت‌های علی دایی در برنامه 90 تصمیم گرفت لباس رفتگری بر تن کند

 

اخبار,اخبار ورزشی,اعتراض مایلی‌کهن به صحبت‌های علی دایی

مایلی کهن می گوید: «وظیفه ام بود که با این لباس در ورزشگاه حاضر شوم و از دل این قشر زحمکش دربیاورم»


 محمد مایلی‌کهن روز گذشته در اعتراض به صحبت‌های علی دایی در برنامه 90 با لباس رفتگری به تماشای بازی دو تیم استقلال و ملوان رفت. او باری دیگر فقط می خواست نشان دهد که ایستاده و مبارزه می کند.

 

او باز با الفاظ سعی داشت خوب بازی کند. مرد همیشه جنجالی این بار سعی داشت برای ضربه زدن به شاگرد قدیمی در جنگ از حربه ای غیرورزشی استفاده کند. حاجی این بار لباس نارنجی به تن کرد تا بگوید دایی به رفتگران توهین کرده فارغ از اینکه شاید باید باری دیگر حرف های دایی را گوش کند. اینکه یک بخش خبری به این دلیل به دایی توپیده و اینکه حالا زمان مناسب برای زدن دایی است آیا بهانه ای دست است برای این شمایل زیر باران؟


به راستی این رفتار مایلی کهن چه فرقی دارد با رفتارهای گاه غیر دفاع علی دایی که برای مثال در دعوای داوری ورود به حوزه شخصی زندگی افراد می کرد تا شاید برای خود مفری باز کند. به راستی جای اخلاق در میان این رفتارهای تان کجاست اساتید؟ آیا الان ما روزنامه نگاران هم باید مدعی مایلی کهن باشیم چون او در همین تصاویر معلوم است روزنامه ای را زیر پایش گذاشته و از آن برای نشستن روی صندلی استفاده کرده. رفتاری که گلایه بسیاری از همکاران ما را به همراه داشته است.
 اخبار ورزشی - خبر آنلاین