اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

برادر بی رحم خواهرش را با سنگ کشت



 اخبار حوادث  -  برادر بی رحم خواهرش را با سنگ کشت

فردی که در شهرستان کازرون استان فارس خواهرش را با ضربات سنگ به قتل رسانده بود، خود را به پلیس معرفی کرد.

سرهنگ دوم مهرداد مشوق، سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان کازرون استان فارس گفت: فردی که با وارد کردن ضربات سنگ به سر خواهرش، وی را به قتل رسانده بود با رها کردن جسدش در بیرون از شهر، با مراجعه به ماموران کلانتری «حضرتی»، خودش را به پلیس معرفی کرد.

وی افزود: با توجه به اینکه محل جنایت در حوزه استحفاظی پاسگاه انتظامی «ابوالحیات» این شهرستان بوده بلافاصله موضوع به آن یگان اعلام شد و ماموران در محل جنایت حاضر و با مشاهده جسد دختر جوانی حدودا ۲۸ ساله و خون آلود، اقدامات اولیه را انجام دادند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان کازرون استان فارس گفت: در این خصوص با دعوت از مقام قضایی، پزشکی قانونی و عوامل تشخیص هویت از صحنه قتل بازدید و سپس جسد به پزشکی قانونی تحویل داده شد.

سرهنگ مشوق افزود:قاتل، انگیزه قتل را مسائل خانوادگی عنوان داشته است.

 

 اخبار حوادث  - باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
تجاوز برادر به خواهرش و خطرات دیگر ماهواره

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

برادر بی‌رحم پس از سلاخی خواهرش جنازه را در فریزر جاسازی کرد + عکس



برادر ناتنی خواهرش را پس از ضربات متعدد چاقو به قتل رساند و جسد تکه تکه او را در فریرز جاسازی کرد.

بکی وات نابرادری کیت بعد از آن که او را می‌رباید، به خانه‌اش می‌برد و پس از تجاوز، او را با ضربات متعدد چاقو به قتل می‌رساند و جنازه او را تکه تکه کرده و درون فریزر پنهان می‌کند.

اخبار,اخبار حوادث , حوادث روز


بر اساس گزارش پلیس، بکی وات پسر 22 ساله‌ای است که خواهر 17 ساله‌اش را در مسیر مدرسه می‌رباید و او را بعد از بیهوش کردن به خانه خود می‌برد.

بکی پس از تعرض به خواهرش، او را به حمام برده و وقتی که تلاشش برای خفه کردن کیت بی‌نتیجه می‌ماند، تصمیم به قتل او با چاقو می‌گیرد.

جنایت بکی وات وقتی به اوج می‌رسد که بدن خواهرش را تکه تکه می‌کند و هر قسمت را درون فریزر جاسازی می‌کند و سعی در مخفی کردن آن‌ها دارد.

پلیس در ادامه افزود: بکی وات در اعترافات خود اظهار کرد: "همیشه پدر و مادر به کیت توجه می‌کردند، چیزهای خوب همیشه مال او بود. من او را از عمد کشتم و پشیمان هم نیستم. می‌خواستم او را خفه کنم تا راحت‌تر بمیرد، ولی کیت مقاومت کرد و من مجبور شدم او را با چاقو به قتل برسانم. می‌خواستم جنازه‌اش را بعد از تکه تکه کردن درون سطل زباله بیندازم که یک خانم و آقا مقابل خانه‌ام بودند و من مجبور شدم جنازه او را در فریزر جاسازی کنم.

پلیس محلی میامی گفت: ویکی وات به اتهام قتل درجه یک، تعرض و ضرب و شتم بازداشت شد و پس از تکمیل پرونده‌اش به مراجع قضایی ارجاع داده خواهد شد.

 اخبار  حوادث  -  باشگاه خبر نگاران