اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بذرپاش برکنار شد؟



 بذرپاش برکنار شد؟

 

"مهرداد بذرپاش برکنار شد" این خبری است که از چند دقیقه پیش در محافل سیاسی و رسانه ای پیچیده ولی هنوز منابع رسمی آن را تایید نمی کنند.

 

یک منبع آگاه در سازمان ملی جوانان در این باره به خبرنگار عصرایران گفت که موضوع برکناری بذرپاش قطعی نیست ، بلکه قضیه به استعفای احتمالی وی برمی گردد که بدین شکل منعکس شده است.

بذرپاش از ابتدای دولت دهم به عنوان یکی از اولین مقامات دولت جدید ، توسط محمود احمدی نژاد به سمت ریاست سازمان ملی جوانان و معاون رئیس جمهور منصوب شد و البته با اکراه فراوان این پست را پذیرفت ، چه آن که او در دولت قبلی ، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا بود و ترجیح می داد همچنان در این مجموعه صنعتی باقی بماند.

از خانم ترکستانی به عنوان جایگزین بذرپاش یاد می شود.

بذرپاش از جمله منتقدان جدی اسفندیار رحیم مشایی است.../عصرایران



ویدیو مرتبط :
سرمربی قرمزپوشان برکنار شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سرمربی تیم فوتبال الهلال عربستان برکنار شد



 

 

سرمربی تیم فوتبال الهلال عربستان برکنار شد

"اریک گرتس" پس از شکست تیمش برابر ذوب آهن ایران در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا از سمت سرمربیگری تیم الهلال عربستان برکنار شد.

مسئولان باشگاه الهلال عربستان چهارشنبه شب و لحظاتی پس از شکست یک بر صفر خانگی این تیم برابر ذوب آهن در ورزشگاه ملک فهد شهر ریاض، سرمربی بلژیکی خود را برکنار کردند.

اریک گرتس در دو دیدار رفت و برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه مشابه یک بر صفر (در مجموع 2 بر صفر) مغلوب شاگردان منصور ابراهیم‌زاده شد و از رسیدن به فینال بازماند.