اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

با کیفیت ترین خودروهای ایران معرفی شدند


در نخستین ماه از سال 1391 چهار خودروی مونتاژی ژاپنی توانستند صدر جدول باكیفیت‌ترین خودروهای سواری ایران را به خود اختصاص دهند.

خبرگزاری ایسنا: درنخستین ماه از سال 1391 چهار خودروی مونتاژی ژاپنی توانستند صدر جدول باكیفیت‌ترین خودروهای سواری ایران را به خود اختصاص دهند.

براساس آخرین ارزیابی‌های انجام شده، در فروردین ماه امسال خودروهای نیسان تیانا، نیسان ماكسیما، نیومزدا 3 و سوزوكی گرند ویتارا به ترتیب به عنوان باكیفیت‌ترین خودروهای ایران معرفی شدند.

رتبه‌های پنجم تا دهم این رده‌بندی نیز به ترتیب به خودروهای مگان، پژو 206 اس.دی، تندر 90 ایران خودرو، تندر 90 پارس خودرو، پژو 206 و هیوندای آوانته اختصاص یافت.

در پایین این رده‌بندی نیز نام خودروهایی مانند سایپا X131 پارس خودرو، سایپا X132، سایپا X131، چری ویانا و ام.وی.ام 110 به چشم می‌خورد.ناگفته نماند كه كیفیت خودروها ارتباط مستقیمی با قیمت آن‌ها دارند.

در گروه وانت نیز وانت كاپرا از نظر كیفی صدرنشین شد و وانت مزدا تك كابین، وانت دیزل زامیاد، وانت نیسان سی.ان.جی و وانت مزدا دوكابین رده‌های بعدی را به خود اختصاص دادند.

در گروه مینی‌بوس و اتوبوس، اتوبوس بین‌شهری ولوو B9، مینی‌بوس هیوندای كروز و اتوبوس شهری LCK رده‌های دوم و سوم را بدست آوردند.در گروه كامیون و كامیونت نیز كامیون ولوو FH صدرنشین شده و كامیونت ایسوزو NPR و كامیونت ایسوزو NKR دوم و سوم شدند.

در فروردین ماه امسال در مجموع 22 مدل خودروی سواری،‌ پنج وانت، سه مدل مینی‌بوس واتوبوس و شش مدل كامیون و كامیونت مورد ارزیابی شركت بازرسی كیفیت و استاندارد ایران قرار گرفتند.  


ویدیو مرتبط :
گزارشی درباره کیفیت خودروهای داخلی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

معرفی خودروهای سدان روز ایران


راهنمای تصویری خرید خودرو، سدان بزرگ