اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

با دختران مشهور و پولدار ایرانی که کمتر از 30 سال دارند آشنا شوید +تصاویر



با دختران مشهور و پولدار ایرانی که کمتر از 30 سال دارند آشنا شوید +تصاویر
پریسا تبریز ، ثریا دارابی و رکسانا ورزا 3 نفری هستند که با اینکه هنوز کمتر از ۳۰ سال سن دارند توانسته اند کارهای مهمی را انجام دهند.
"ثریا دارابی" که در حال حاضر ۲۹ سال سن دارد چهره ای شناخته شده در دنیای اینترنت به حساب می آید. آخرین ابتکار او سایتی به نام Zady است که هنوز فعالیتش را شروع نکرده ولی درآمدی ۳/۱ میلیون دلاری از مرکز آموزش ملی آمریکا داشته است. ثریا دارابی پیش از این با راه انداختن سایت Foodspotting مشهور شد و ثروت زیادی به دست آورد. در این سایت کاربران می توانند، عکس ها غذاهای جالب و خوشمزه ای را که هر روز می خورند، به اشتراک بگذارند. این سایت شاید برای خیلی ها حکم وقت گذرانی را داشته باشد اما برای پایه گذار آن، سودی سه میلیون دلاری داشته است.

دختران پولدار ایرانی,ثریا دارابی

پریسا تبریز یکی دیگر از دختران مشهور ایرانی است ، وی به عنوان برگ برنده امنیتی گوگل شناخته می شود، مدیر گروه مهندسی امنیت اطلاعات گوگل است و بهبود امنیت محصولات گوگل از جمله مرورگر کروم را بر عهده دارد. یک تیم از هکرها زیر نظر پریسا تبریزی با ۲۹ سال سن برای پیدا کردن مشکلات امنیتی محصولات گوگل کار می کنند.

دختران پولدار ایرانی,ثریا دارابی

"رکسانا ورزا" نیز به عنوان یکی از چهره های جوان و خلاف مایکروسافت شناخته می شود که مسئولیت برخی پروژه های مهم این شرکت را در اروپا بر عهده دارد.

دختران پولدار ایرانی,ثریا دارابی

منبع:خبرگزاری مهر



ویدیو مرتبط :
با گران‌ترین میوه ایرانی آشنا شوید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

با عادتهای بد 5 ستاره مشهور هالیوودی آشنا شوید +تصاویر



با عادتهای بد 5 ستاره مشهور هالیوودی آشنا شوید +تصاویر

به گزارش پرداد به نق از مگ فور: هیچکس در زندگی انسان کاملی نیست و حتی ستارگان هالیوود از این قاعده مستثنی نیستند. در این خبر شما را با عادتهای بد 5 ستاره مشهور هالیوودی آشنا میکنیم.

بریتنی اسپیرز: او عاشق چیپس و پفک است و به نوعی به این خوراکیها که فاقد ارزش غذایی است اعتیاد دارد و نمیتواند آنرا رها کند.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

لیندسی لوهان: آزاردهنده ترین عادت وی این است که ناخنهایش را میجود. او به قدری به این مسئله عادت دارد که حتی در مکانهای عمومی هم دست از این حرکت برنمیدارد و فرقی نمیکند در حالت خوشحالی باشد یا غم به هرحال این کار را نجام میدهد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

ماری کینگ: او عادت زیادی به استفاده از کافئین دارد و همیشه یک فنجان قهوه به همراه اوست و هرکجا باشد فرقی نمیکند مهم این است که قهوه اش همراهش باشد.

آدله: او عادت شدیدی به جویدن آدامس دارد و اغلب او را در این حال مشاهده میکنید او حتی در جشنواره گرامی هنگام دریافت جوایزش با آدامسی در دهان به سخنرانی پرداخت.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

کریستین استوارت: او لب پایینش را گاز میگیرد . البته خودش گفته است تنها در شرایط نگرانی و استرس این حالت سراغ وی می آید اما او حتی در مکانهای عمومی هم در این حال دیده شده است./پرداد