اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

باور جدی یک زن؛ بیشتر زباله ها زباله نیستند!+ تصاویر



از بس ما با عجله می خریم و می خوریم، معمولا توجهی به ارزش آنچه در دست ماست نداریم و برای همین، سطل آشغال های خانه انسان مدرن، پر است از مواد سالم و ارزشمند.

بیشتر زباله ها زباله نیستند

 

اگر از کسی که از کره ای دیگر به زمین آمده، بخواهند انسان را توصیف کند، به احتمال زیاد خواهد گفت: انسان، ماشینی است که همیشه عجله دارد و عاشق سرعت است!

 

به گزارش روزگارنو، از بس ما با عجله می خریم و می خوریم، معمولا توجهی به ارزش آنچه در دست ماست نداریم و برای همین، سطل آشغال های خانه انسان مدرن، پر است از مواد سالم و ارزشمند.

 

بنا بر این گزارش، خانم کلی آتنا، شهروند ایالت آریزونا، سالانه حدود 125 هزار دلار مواد غذایی سالم از میان زباله ها جمع می کند. او این غذاها را به خانواده و دوستان خود می دهد.

 

شوهر خانم آتنا، حاضر نیست خود را معرفی کند و با کار خانمش مخالف است؛ اما این خانم هم با کار همشهریانش مخالف و معتقد است که بسیاری از آنچه که آنان بیرون می ریزند، زباله نیست. او همشهریانش را به دقت بیشتر در این زمینه توصیه می کند.

بیشتر زباله ها زباله نیستند

بیشتر زباله ها زباله نیستند

بیشتر زباله ها زباله نیستند

بیشتر زباله ها زباله نیستند

بیشتر زباله ها زباله نیستند

بیشتر زباله ها زباله نیستند

بیشتر زباله ها زباله نیستند

منبع:rouzegareno.ir


ویدیو مرتبط :
معرفی گجت زباله Titan - سطل زباله ای مجهز به فیلتر تهویه بو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

برای فرار از دست زن، مرد روس داخل شوت زباله پرید



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

برای فرار از دست زن،

مرد روس داخل شوت زباله پرید

جام جم آنلاین: یك مرد روس برای فرار از دست زنش خود را به داخل شوت زباله آپارتمانش واقع در طبقه هشتم پرتاب كرد.

به گزارش جام جم آنلاین به نقل ازجنتساید، سرویس های امداد شهر تیومن سیبری اعلام كردند كه یك مرد 31 ساله را از داخل كانال شوت زباله نجات داده اند.

آنها گفتند كه مرد در كانال شوت زباله در سطح طبقه پنجم گیر كرده بود و آنها ناگزیر با بریدن كانال موفق شدند مرد گرفتار را آزاد سازند.

مرد پس از بیرون آورده شدن از داخل كانال شوت زباله برای درمان به بیمارستان انتقال یافت. در بیمارستان،‌این مرد روس گفت كه برای فرار از دست زنش خود را به داخل كانال شوت زباله پرتاب كرده است.

اما وی فاش نكرد كه به چه دلیل قصد فرار از دست زنش را داشته است.

كسی چه می داند شاید زن از مساله ای خشمگین شده و شوهرش را به داخل شوت زباله  انداخته است كه در این صورت می توان سكوت مرد را در مورد علت این ماجرا درك كرد.

امدادگران شهر تیومن یادآوری كرده اند كه چند سال پیش نیز با ماجرایی مشابه مواجه شده بودند. مترجم :‌بهرام افتخاری./جام جم آنلاین