اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بانک پاسارگاد استخدام می‌کند


بانک پاسارگاد برای شغل بانکداری از افراد واجد شرایط دعوت به همکاری کرد.

خبرگزاری ایسنا: بانک پاسارگاد به منظور تامین و تکمیل سرمایه انسانی مورد نیاز شعبه‌های خود در شهرهای تهران، آمل، اصفهان، شاهین شهر، کاشان، شهرضا، اهواز، بندر ماهشهر، آبادان، تبریز، ساوه، شیراز، جهرم، لار، قزوین، همدان، شهرکرد، از واجدان شرایط پس از ثبت نام الکترونیکی و بر اساس اولویتهای مورد نیاز، جهت شغل بانکداری دعوت به مصاحبه کرد.

برخورداری از سلامت کامل جسم و روان بنا به تشخیص پزشکان معتمد بانک، نداشتن سوء پیشینه کیفری، کارت پایان خدمت وظیفه یا معافیت دائم غیرپزشکی (برای متقاضیان مرد) از شروع ثب نام است.

متقاضیان برای ثبت نام و آگاهی از شرایط و ضوابط کار به آدرس http://bpi.ir/job/banker مراجعه کنند.

برای ویرایش مشخصات به این آدرس http://bpi.ir/hrm/index/pre-edit و آگاهی از تایید دعوت به همکاری به http://bpi.ir/hrm/index/accept-invitation مراجعه کنید.

چگونگی دعوت به مصاحبه بر اساس اولویت های مورد نیاز از طریق تلفن، پیامک و یا پست الکترونیکی به اطلاع خواهد رسید. لذا از متقاضیان درخواست می شود در ثبت شماره تلفن همراه و پست الکترونیکی خود دقت کنند.


ویدیو مرتبط :
بانک پاسارگاد، بیمه سپرده گذاران پاسارگاد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شرکت صرافی بانک پاسارگاد راه‌اندازی شد.



 

صرافی بانک پاسارگاد

 

 

شرکت خدمات ارزی و صرافی بانک پاسارگاد، پس از اخذ مجوزهای لازم، فعالیت خود را از ۲۱ دی ۸۸ آغاز کرد.

 


به گزارش روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد ، در راستای ارایه خدمات مختلف بانکی توسط بانک پاسارگاد، این‌بار شرکت خدمات ارزی و صرافی بانک پاسارگاد فعالیت خود را آغاز و آماده ارایه خدمات به مشتریان است.

 


این شرکت فعالیت‌‌های مختلفی همچون ارایه کلیه خدمات خرید و فروش اسکناس، خرید حواله‌های ارزی، نقل ‌و انتقال ارز در داخل و خارج کشور از طریق صدور حواله، فروش انواع سکه بهارآزادی و ارایه خدمات مشاوره‌ای و غیر حضوری را انجام می‌دهد.

 


گفتنی است هم‌میهنان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این شرکت و خدمات ارایه شده توسط آن با مرکز اطلاع‌رسانی بانک پاسارگاد به شماره ۸۲۸۹۸۲۸۹تماس حاصل کنند.