اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بانک صادرات در مهرماه 8/3 میلیون قبض غیرحضوری گرفت



 

 

مشتریان بانك صادرات ایران از طریق امكانات مكانیزه این بانك طی مهرماه سال جاری8/3 میلیون قبض خدمات شهری خود را بصورت غیر حضوری و بدون مراجعه به شعب پرداخت نمودند.

به گزارش  عصر ایران  به نقل از  روابط عمومی بانك صادرات ایران، این بانك در راستای ارتقای كیفی خدمات، جلب رضایت مشتریان و همچنین تسهیل و تسریع در ارائه خدمات بانکی، نسبت به راه اندازی سیستم های مكانیزه دریافت قبوض خدمات شهری اقدام نموده كه بر این اساس در مهرماه سالجاری مشتریان این بانك و دارندگان کارت بانکهای عضو شبکه شتاب از طریق دستگاههای خودپرداز ، تلفنبانک (09602) ، دستگاههای pos ، سیستم بانكداری اینترنتی و همراه بانک ، 3 میلیون و 862 هزار انواع قبوض خدمات شهری خود را پرداخت نموده اند.

بنابراین گزارش مشتریان این بانك از طریق دستگاههای خودپرداز 7/1 میلیون، تلفنبانک 907 هزار، دستگاههای پایانه فروشگاهی (pos) یک میلیون، همراه بانک 178 هزار و سیستم بانكداری اینترنتی63 هزار قبوض خود را پرداخت  نموده‌اند. این گزارش می افزاید: مجموع تعداد قبوض دریافتی در مهرماه سالجاری از طریق امکانات مکانیزه بانک صادرات ایران3 میلیون و 862 هزار قبض بوده که وجه آن بالغ بر 1256 میلیارد ریال گردیده است.

گفتنی است استفاده از سیستم های مكانیزه پرداخت قبوض خدمات شهری بانك صادرات نقش بسزایی در صرفه جویی وقت و هزینه مشتریان، كاهش ترافیك و آلودگی هوا و جلب رضایتمندی مشتریان دارد.

لازم به ذكر است دارندگان سپهر كارتهای بانك صادرات و كارت بانكهای عضو شبكه شتاب به راحتی می توانند طی تماس با شماره تلفن 09602 (صدای سپهر) و یا مراجعه به دستگاههای خودپرداز این بانك در سراسر كشور كه مجهز به سیستم باركدخوان می باشند و همچنین عضویت در سیستم بانكداری اینترنتی بانك صادرات، قبوض خدمات شهری خود را بصورت رایگان پرداخت نمایند.

مشتریان گرامی جهت كسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت بانك صادرات ایران (www.bsi.ir) مراجعه فرمایند.... / تحلیل : عصر ایران

 


ویدیو مرتبط :
بانک پاسارگاد، پرداخت قبض با موبایل بانک

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پرداخت 3.8میلیون قبض از طریق بانک صادرات


طی اردیبهشت ماه امسال بیش از ٣ میلیون و ٨٠٠ هزار قبض خدمات شهری از طریق ابزارهای پرداخت بانک صادرات ایران، واریز شد.

خبرگزاری ایسنا: پرداخت قبوض خدمات شهری نسبت به مدت مشابه با فروردین ماه در این بانک از ٥٥ درصد رشد برخوردار بوده است.

گفتنی است، امکان پرداخت وجوه قبوض خدمات شهری شامل آب، برق و گاز از طریق درگاه اینترنتی بانک صادرات با استفاده از کارت‌های بانکی عضو شتاب وجود دارد.