اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

باقری معتمد نایب قهرمان المپیك شد


محمد باقری معتمد چهارمین مدال نقره و نهمین مدال كاروان ایران را به دست آورد.

به گزارش ایسنا، تكواندوكار وزن 68- كیلوگرم ایران در فینال رقابت‌های تكواندوی المپیك مقابل حریف قدرتمند و عنوان‌دار خود شكست خورد و به مدال نقره قناعت كرد.

در تایم نخست ابتدا باقری معتمد یك امتیاز به دست آورد اما تازگل كه نمی‌خواست بازنده وقت اول را به پایان برساند، در ثانیه‌های پایانی یك امتیاز گرفت و كار در وقت اول مساوی به پایان رسید.

در تایم دوم تازگل عالی كار كرد و در حالی كه باقری معتمد دو امتیاز گرفت، توانست 4 امتیاز بگیرد. یك اخطار هم نصیب باقری معتمد شد تا كار بسیار سخت شود.

در وقت سوم باقری معتمد با وجود این كه فرصت زیادی نداشت در دقیقه‌ی اول حمله‌ای انجام نداد، حملات پیاپی هم باعث شد، نتیجه شش برچهار به سود تازگل شود.

باقری معتمد در پایان این رقابت‌ را 6 بر 5 واگذار كرد و مدال نقره گرفت.


ویدیو مرتبط :
محمد باقری معتمد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تیم کبدی بانوان ایران نایب قهرمان جهان شد



 


فینال مسابقات کبدی,مسابقات کبدی

 

 

بانوان کبدی کار ایران برای نخستین بار نایب قهرمان مسابقات جهانی در هندوستان شدند.

 

برنا: در فینال مسابقات کبدی قهرمانی بانوان جهانکه در شهر پاتنای هندوستان جریان داشت، عصر دیروز تیم های ایران و هندوستان در ورزشگاه مرکزی شهر پاتنا به مصاف هم رفتند که در این دیدار هندی ها با استفاده از مزایای میزبانی و حمایت بیش از 10 هزار تماشاگر با نتیجه نزدیک 25 – 19 برابر تیم ملی بانوان ایران به پیروزی رسیدند تا عنوان قهرمانی را از آن خود کنند و ایران نیز در عین شایستگی بر سکوی نایب قهرمانی قرار گیرد.

تیم های تایلند و ژاپن نیز به صورت مشترک عنوان سوم را از آن خود کردند.

اولین دوره رقابت های کبدی بانوان قهرمانی جهان به مدت 4 روز با حضور 16 تیم در شهر پاتنای هند جریان داشت.

اسامی تیم ملی بانوان ایران نایب قهرمان جهان:

سرپرست : محمدرضا مقصودلو( عضو هیات اجرایی مسابقات )

صغری روحبخش شیوایی : مدیر فنی

زهرا رحیمی نژاد: داور

اعظم مقصودلو: سرمربی

بازیکنان: صدیقه جعفری – فریده ظریف دوست – سلیمه عبداله بخش –زهرا معصوم آبادی – فاطمه نیرویار – زهره تربتی نژاد – غزال خلج – رقیه عبدالهی – منا نوروزیان – هاجر شاهین کمال

نماینده وزارت ورزش:طاهره تنگستانی.../برنا