اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

باغ وحشی از کیف های دستی +عکس



باغ وحشی از کیف های دستی +عکس

ساخت شکل حیوانات مختلف با استفاده از وسیله های متفاوت تا به حال انجام شده است اما هیچگاه کسی پیش از این با استفاده از کیف دستی یک باغ وحش نساخته بود.

کیف های دستی وسیله ای برای جا به جا کردن وسایل شخصی هستند که معمولا خانم ها از آن استفاده می کنند ولی گاهی نیز وسیله ای برای جذب مشتری یا حتی هنرنمایی می شود.
به تازگی یک فروشگاه کیف دستی در چین برای جذب مشتری دست به کاری جالب زده است. آن ها با استفاده از کیف های دستی باغ وحشی درست کرده اند که حیواناتش شباهت بسیاری با نمونه های واقعی دارند.

باغ وحش,کیف دستی,ساخت باغ وحش با کیف دستی

این فروشگاه برای باغ وحش خود که در روز افتتاحیه به نمایش گذاشته شده است نزدیک به 23 حیوان مختلف درست کرده است که در میان آن ها یک پاندای بزرگ نیز وجود دارد.ساخت این پانادا نزدیک به 2 ماه وقت برده است و برای ساخت آن 74 کیف به کار رفته است.
این فروشگاه اعلام کرده است این روش حیوانات فعلا تا گدشت چند وقت از تاسیس فروشی نیستند اما بعدا ممکن است به مزایده گذاشته شوند چرا که افراد خواهان بسیاری برای این مجسمه های منحصر به فرد وجود دارد.

باغ وحش,کیف دستی,ساخت باغ وحش با کیف دستی

باغ وحش,کیف دستی,ساخت باغ وحش با کیف دستی

باغ وحش,کیف دستی,ساخت باغ وحش با کیف دستی


منبع:yjc.ir


ویدیو مرتبط :
باغ وحشی با شیرهای وحشی آزاد و توریست های در قفس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

باغ وحشی که آدمها در قفس می‌روند / عکس



در باغ وحش طبیعی Lehe Ledu چین، گردشگران با ماشین وارد محوطه می شوند و حیوانات آزاد را بازدید میکنند.

اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون,باغ وحش

 

اخبار گوناگون - انتخاب