اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بازداشت 4 استاد مرد و زن عرفان کاذب حلقه


4 مستر فرقه انحرافی عرفان حلقه دستگیر شدند. چهار تن از عناصر فرقه انحرافی عرفان حلقه که در حال برگزاری کلاس‌های این فرقه انحرافی به طور غیرقانونی در جزیره کیش بوند با تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) در سپاه دستگیر شدند.

نسیم آنلاین: 4 مستر فرقه انحرافی عرفان حلقه دستگیر شدند. چهار تن از عناصر فرقه انحرافی عرفان حلقه که در حال برگزاری کلاس‌های این فرقه انحرافی به طور غیرقانونی در جزیره کیش بوند با تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) در سپاه دستگیر شدند.

چهار تن از عناصر فرقه انحرافی عرفان حلقه که در حال برگزاری کلاس های این عرفان به طور غیرقانی در جزیره کیش بوند با تلاش مراجع مسئول دستگیر شدند.

این گروه 4 نفره که شامل دو خانم و دو آقا بودند طی بازجویی اولیه به اقدامات غیرقانونی خود اعتراف کرده و سپس به مراجع قضایی ارجاع داده شدند.

لازم به ذکر است برخی از مراجع عظام تقلید حکم ارتداد سرکرده این عرفان را صادر کرده و شرکت در کلاس های این عرفان ضاله را حرام دانسته اند.

"حلقه" از جمله عرفان های کاذبی است که علی رغم دستگیری موسس آن به جهت سیستم مسترپروری همچنان به فعالیت های غیرقانونی و زیرزمینی خود توسط مسترها ادامه می دهد.


ویدیو مرتبط :
عرفان حلقه یک فرقه کپی برداری شده از عرفان های کاذب(1)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازداشت ۱۳ زن و مرد در ۲ پارتی شبانه در طرقبه و شاندیز



 

 

 

بازداشت ۱۳ زن و مرد در ۲ پارتی شبانه در طرقبه و شاندیز

 

ماموران انتظامی شهرستان طرقبه و شاندیز ۱۳ زن و مرد را در دو پارتی شبانه دستگیر کردند.

سرهنگ محسن عرفانی، فرمانده انتظامی شهرستان طرقبه و شاندیز گفت: پس از کسب اطلاعاتی مبنی بر برگزاری یک پارتی شبانه در یک باغ ویلا در سه راهی طرقبه شاندیز، ماموران پلیس امنیت این شهرستان با کسب مجوز مقام قضایی در ساعت ۱۰ شب دوشنبه وارد محل شدند و اقدام به دستگیری ۳ مرد و ۴ زن کردند. بازداشت شده ها بین ۲۰ تا ۲۳ سال سن داشته و هیچ نسبتی نیز با یکدیگر نداشتند.

سرهنگ عرفانی گفت: در بازرسی از محل برگزاری پارتی ۲ شیشه یک و نیم لیتری مشروبات الکلی کشف شد و ۷ دستگاه تلفن همراه و دو خودروی متهمان نیز توقیف گردید.

همچنین ماموران انتظامی شهرستان طرقبه شاندیز در چند روز گذشته ۶ زن و مرد دیگر را نیز در یک میهمانی شبانه در روستای سرآسیاب شاندیز دستگیر کردند.... /روزنامه خراسان