اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بازداشت ملکه زیبایی 21 ساله به دلیل رانندگی درحال مستی +عکس



 این دختر 21 ساله اخیرا موفق شد تاج ملکه زیبایی ایالت آرکانزاس را بر سر بگذارد اما اکنون در آستانه از دست دادن این عنوان قرار دارد.

بازداشت ملکه زیبایی , ملکه زیبایی

بنابر قوانین شرکت در رقابتهای انتخاب دختر شایسته همه شرکت کنندگان در این رویداد سالانه قراردادی امضا میکنند که طبق آن قول میدهند که هیچ نوع خطای اجتماعی مرتکب نشوند.
"سارا گاورت" برای ورود به جمع شرکت کنندگان این قرارداد را امضا کرد اما 26 سپتامبر گذشته درست یک هفته بعد از انتخابش به عنوان ملکه زیبایی و دختر شایسته در حال مستی توسط پلیس دستگیر شد و این مسئله به مسئولین برگزار کننده رقابتها گزارش شده است و به همین دلیل امکان دارد وی این عنوان را از دست بدهد.
این دختر دانشجو که طی یک مراسم با شکوه تاج ملکه زیبایی  را بر سر گذاشته بود در آستانه حذف از رقابتهای سراسری سال 2013 دارد.
او چندی پیش ساعت 2 بامداد به وقت محلی توسط پلیس متوقف شد و بعد از انجام آزمون هوشیاری مشخص شد که مشروبات الکلی مصرف کرده است و علاوه بر این مدت زمان اعتبار گواهینامه اش هم به پایان رسیده بود . در آزمایشات بعدی نشان داده شد که او دو برابر بیش از حد مجاز الکل مصرف کرده است . وی توسط مامور بازداشت شد و روز بعد با جریمه ای 12000 هزار دلاری آزاد شد. قرار است دادگاهی به این مناسبت برگزار شود و قاضی دادگاه رای دهد که آیا او میتواند در رقابتهای سراسری شرکت کند یا خیر.....!

بازداشت ملکه زیبایی , ملکه زیبایی

بازداشت ملکه زیبایی , ملکه زیبایی

بازداشت ملکه زیبایی , ملکه زیبایی

منبع:pardad.ir


ویدیو مرتبط :
عکس زیبایی از ملکه السا و جک فراست با کیفیت عالی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازداشت ملکه زیبایی 26 ساله برای دومین بار +عکس



ملکه زیبایی,بازداشت ملکه زیبایی

 

به گزارش پرداد به نقل از دیلی میل: دختر شایسته یکی از استانهای انگلستان  بخاطر ضرب و شتم دو مرد طی دو ماه متوالی برای دومین بار دستگیر شد.

 

بازداشت ملکه زیبایی 26 ساله برای دومین بار +عکس

این دختر 26 ساله خشن از یک ملکه زیبایی به یک خروس جنگی تبدیل شده است و طی دو ماه گذشته دو بار بخاطر ضرب و شتم دو مرد که نامزدهای وی بوده اند بازداشت شد.

"نیکول هودز" بار اول بخاطر درگیری با نامزدش و کتک زدن او دستگیر شد و همین باعث جدایی آنها گردید او این بار مرد دیگری که قصد نامزد شدن با وی را داشت به شدت کتک زد. او متهم است این مرد را گاز گرفته، کتک زده و صورت او را با ناخنهایش خراشیده است. این دختر 26 ساله اهل منچستر است و در سال 2010 موفق شد دختر شایسته منطقه خود باشد.

 

نامزد سابقش در مصاحبه اش تاکید کرده است او به شدت عصبی است مخصوصا زمانیکه مشروبات الکلی مصرف میکند.

 

"اسکات نیکرسون" 33 ساله بعد از ضرب و شتم توسط این دختر با پلیس تماس گرفت .

 

"نیکول" که در لندن یک سالن زیبایی دارد به خاطر دوستی با این مرد به نامزد سابقش خیانت کرد و حالا با مرد جدید زندگی خود نیز دچار مشکل شده است.

 

نامزد او با نشان دادن آثار ضرب و جرح میگوید او هنگامیکه مشروب مصرف میکند به شدت عصبی ، خشن و ترسناک می شود و به راحتی میتوان او را پس از مصرف مشروب به هیولا تشبیه کرد .

 

با توجه به اظهارات نامزد نیکول دادگاه های مربوط به این پرونده همچنان ادامه دارد و این دختر به قید وثیقه آزاد است.

 

منبع: گروه خبری پرداد