اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بازداشت مدعی ماساژ درمانی زنان و دختران!



ماساژ درمانی,ماساژ درمانی زنان,ماساژ درمانی دختران

 

بازداشت مدعی ماساژ درمانی زنان و دختران!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

شیادی به نام بابک- پ که با استفاده از مدیتیشن و ماساژ درمانی اقدام به سوءاستفاده جنسی از زنان و دختران می کرد دستگیر شده است.

به گزارش انتخاب به نقل از مشرق ؛ وی با راه اندازی شیوه ای به اصطلاح درمانی تحت عنوان"ریکی" دو هزار مرتبط در کشور جذب کرده بود. مراکز اصلی فعالیت وی در تهران، شیراز ، ساری و گرگان بوده است./انتخاب


ویدیو مرتبط :
مار درمانی بهمراه ماساژ درمانی جدید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اغفال زنان و دختران به بهانه انرژی‌ درمانی



 اخبار  حوادث  - متهم بزودی در دادگاه کیفری باید به دفاع از اتهامات خود بپردازد
اغفال زنان و دختران به بهانه انرژی‌ درمانی

پرونده مرد تبهکار که به بهانه انرژی‌درمانی زنان را فریب و مورد آزار و اذیت قرار می‌داد، در دادگاه کیفری به جریان افتاد.

به گزارش جام جم، رسیدگی به این پرونده از سال 85 همزمان با طرح شکایتی توسط یکی از قربانیان متهم، در دستور کار دادسرای تهران قرار گرفت.

زن جوان به نام نیلوفر به بازپرس دادسرای ناحیه یک تهران گفت: چندی پیش به دلیل مشکلات روحی که داشتم، با مردی به نام سینا آشنا شدم. مرد جوان خودش را استاد خرد و انرژی درمانی معرفی و ادعا می کرد هزاران نفر در کلاس های او شرکت می کنند. سینا طوری صحبت می کرد که باورم نمی شد او در حال فریب من است. هر روز با او در ارتباط بودم و سعی می کردم در کلاس هایش شرکت کنم.

وی افزود: سینا موسسه ای در شمال تهران راه اندازی کرده بود و زنان بسیاری به آنجا رفت و آمد داشتند. او در صحبت هایش مدعی بود برای رهایی از مشکلات باید خود را از قید و بند اعتقادات رها کنم و با مردان ارتباط آزاد داشته باشم و این حرف هایش باعث شک من شد.

او ادامه داد: یک روز که با سینا در موسسه تنها بودیم، متوجه شدم قصد آزار و اذیت مرا دارد. تصمیم گرفتم آنجا را ترک کنم، اما سینا سد راهم شد و مرا بشدت کتک زد. در این هنگام یکی از شاگردان سینا وارد موسسه شد و من توانستم از آنجا فرار کنم.

پس از این شکایت، پرونده برای رسیدگی در اختیار تیمی از ماموران پلیس قرار گرفت. بررسی های پلیس نشان داد، موسسه بدون مجوز و به صورت غیرقانونی فعالیت می کند و متهم با ادعای برگزاری کلاس های انرژی درمانی، دست به اغفال و فریب زنان و دختران می زند.

همزمان با آغاز تحقیقات چند زن دیگر نیز علیه سینا شکایت کردند. شاکیان جدید نیز مدعی بودند فریب حرف های متهم را خورده و او آنها را مجبور می کرده در برابر خواسته هایش تسلیم باشند تا مشکلاتشان رفع شود و اگر زنان در برابر خواسته اش مقاومت می کردند، آنها را تنبیه می کرد.

سینا با دستور قضایی بازداشت و در جریان تحقیقات منکر ادعاهای زنان شد و گفت: من با روش های انرژی درمانی آشنایی دارم و در این مدت به زنان کمک می کردم و ادعای آنها در مورد روابط غیراخلاقی درست نیست.

با تکمیل تحقیقات، پرونده برای رسیدگی نهایی به شعبه 79 دادگاه کیفری استان تهران ارسال و نخستین جلسه محاکمه متهم به ریاست قاضی محمدی کشکولی برگزار شد.

در ابتدای جلسه نماینده دادستان با تشریح کیفرخواست برای متهم تقاضای مجازات قانونی کرد سپس تعدادی از زنان به طرح شکایت پرداخته و با تکرار حرف های خود مدعی شدند سینا آنها را به رابطه غیراخلاقی تشویق می کرده است. البته این ادعا از سوی متهم و وکیل مدافعش رد شد.

در پایان این جلسه رئیس دادگاه قرار وثیقه متهم را به بازداشت تغییر داد و مرد جوان روانه زندان شد.

قرار است بیست وهشتم آبان امسال دومین جلسه رسیدگی به این پرونده برگزار شود.

طی سال های اخیر شاهد افزایش کلاهبرداری و سوءاستفاده برخی تبهکاران در پوشش انرژی درمانی هستیم. اغلب قربانیان این پرونده ها را زنان تشکیل می دهند و تبهکاران با ادعای داشتن انرژی ماورایی، قربانیان را فریب داده و از آنها سوءاستفاده می کنند. در حالی که کارشناسان و پلیس بارها در این زمینه هشدار داده اند اما باز هم افرادی فریب این تبهکاران را خورده و در دام آنها گرفتار می شوند.

 

 اخبار حوادث  - جام جم