اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بازداشت عوامل تیراندازی به رییس بیمارستان بهبهان



فرماندار بهبهان از دستگیری چهار نفر در ارتباط با حادثه تیراندازی به رییس بیمارستان این شهر خبر داد و گفت: این سوء قصد به دلیل انتقامجویی یک کارمند اتفاق افتاده است.

حسین ملک خدایی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در رابطه با حادثه تیراندازی به رییس بیمارستان شهیدزاده بهبهان روز سه شنبه چهار مرد جوان با متوسط سن 25 سال دستگیر شده اند.

وی افزود: یکی از کارمندان بیمارستان شهیدزاده که مشکلاتی با رییس بیمارستان داشته و قبلا با او برخورد شده بود، طراح این تیراندازی بوده است.

وی اضافه کرد: عامل این تیراندازی با همکاری چهار نفر شرور اقدام به این سوء قصد کرده اما هنوز مشخص نشده که بابت این کار پولی دریافت کرده اند.

ملک خدایی تاکید کرد: اسلحه ای که در زمان تیراندازی مورد استفاده قرار گرفته نیز کشف شده و متهمان هم اکنون تحت بازجویی هستند.

وی تصریح کرد: تیراندازی به رییس بیمارستان بهبهان ارتباطی با ماجرای فوت یک افسر نیروی انتظامی که همزمان با این درگیری در این بیمارستان رخ داد، ندارد.

بر اساس این گزارش، اوایل مهرماه عده ای ناشناس به رییس بیمارستان شهیدزاده بهبهان تیراندازی کردند و وی را زخمی کرده و متواری شدند.

همزمان با این ماجرا همراهان یک پلیس که در اثر ایست قلبی در بیمارستان فوت کرده بود نیز با پرسنل بیمارستان درگیر شده بودند که این موضوع شائبه تیراندازی از سوی اقوام متوفی به سمت رییس بیمارستان را در اذهان ایجاد کرد.

شهرستان بهبهان در شرق استان خوزستان و در فاصله حدود 200 کیلومتری شرق اهواز قرار دارد.

 

 اخبارحوادث  -  ایرنا 


ویدیو مرتبط :
بازداشت شبکه عوامل انفجارهای تروریستی ضاحیه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بانوان حامی تیم ملی با پیگیری دفتر رییس جمهوری آزاد شدند / بازداشت عوامل سازنده کلیپ «گل برای ایران»



اخبار,حمایت از تیم ملی والیبال


اخبار اجتماعی - بانوان حامی تیم ملی با پیگیری دفتر رییس جمهوری آزاد شدند

پیگیری فوری دفتر رئیس جمهور و معاونت امور زنان، باعث شد زنانی که برای حمایت از تیم ملی والیبال به ورزشگاه آزادی رفته بودند و قبل از ورود با ممانعت پلیس و بازداشت مواجه شده بودند در همان لحظات اول آزاد شوند.

زنانی که برای تماشای بازی تیم ملی والیبال به ورزشگاه آزادی رفته بودند در پی ممانعت نیروی انتظامی و اصرار این افراد برای حضور در ورزشگاه دچار مشکلاتی شدند و چندتن از آنها توسط به بازداشت نیروی انتظامی درآمدند. در پی این اتفاق دفتر رئیس جمهوری و معاونت امور زنان ریاست جمهوری با پیگیری فوری و ویژه اسباب آزادی این افراد را در همان لحظات اول فراهم آوردند.
 
در حالیکه چند سایت خبری بدون اطلاع از این اقدام دفتر ریاست جمهوری اقدام به نشر برخی اخبار در خصوص عدم واکنش دولت به بازداشت زنان حامی تیم ملی منتشر کرده بودند ولی شهیندخت مولاوردی، معاون امور زنان ریاست جمهوری در گفتگو با خبرگزاری برنا با تکذیب این ادعا تصریح کرد: دفتر ریاست جمهوری به محض اطلاع از این اتفاق که در همان دقایق ابتدایی بازداشت صورت گرفت دستور ویژه ای برای پیگیری و آزادی این افراد صادر کرد و معاون امور زنان ریاست جمهوری با پیگیری فوری و با همکاری نیروی انتظامی اسباب آزادی این افراد را فراهم ساخت و در همان لحظات اول زنان حامی تیم ملی از این بازداشت کوتاه مدت رها شدند.
 
وی افزود: بحث اتخاذ تدابیر و ساز و کارهای لازم برای ورود زنان به ورزشگاه ها توسط دفتر رئیس جمهور، وزیر ورزش و جوانان و معاونت امور زنان ریاست جمهوری در حال بررسی است تا به صورت ریشه ای این مشکل حل و فصل شود. این موضوع را بنده در هیات دولت مطرح کردم و رئیس جمهوری به دنبال آن دستور بررسی آن را صادر کردند که به زودی نتایج آن به اطلاع عموم خواهد رسید.

 

---------------------------

 

بازداشت عوامل سازنده کلیپ «گل برای ایران»

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از دستگیری عاملان تهیه و تولید ویدئو کلیپ ˈگل برای ایرانˈ در این شهر خبر داد.

این کلیپ از یکی از شبکه های ماهواره ای پخش شده و در خصوص گل زدن ایران در جام جهانی فوتبال است که برخی از صحنه های آن در مناطقی از شاهرود تهیه شده بود.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان سمنان، سرهنگ ˈرحمت الله طاهریˈ گفت: برابر دستورات صادر شده شناسایی عامل یا عاملان این اقدام در دستور کار پلیس اطلاعات و امنیت عمومی قرار گرفت.

وی گفت: پس از چند روز بررسی سرانجام ˈس . عˈ و ˈم . لˈ دو نفر بازیگر فیلم که هر دو 23 ساله هستند و در یک خانه مجردی زندگی می کردند دستگیر شدند.

طاهری گفت: کارگر 26 ساله این فیلم نیز که در رشته عکاسی فعالیت می کند شناسایی و دستگیر شد و متهمان پس از تکمیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

وی گفت: به اظهار متهمان شبکه ماهواره ای که این ویدئو کلیپ را پخش کرده در بخش هایی دستکاری و آن را تحریف کرده ست.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود تاکید کرد: بدخواهان و دشمنان انقلاب اسلامی از هر حربه ای برای ضربه زدن به کشور استفاده می کنند و جوانان باید آگاه باشند تا در دام های شیطانی و تبلیغات خوش رنگ و لعاب غرب گرفتار نشوند. 

اخبار اجتماعی - برنا