اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بازداشت سارق متجاوز در شیراز


فرمانده انتظامی استان فارس گفت: یک جوان 20 ساله به نام 'امین' معروف به مرد ژله ای به جرم ورود به منازل و تجاوز به عنف و سرقت پس از شش ماه انجام کارهای فنی و پلیسی شناسایی و دستگیر شد.

خبرگزاری ایرنا: فرمانده انتظامی استان فارس گفت: یک جوان 20 ساله به نام 'امین' معروف به مرد ژله ای به جرم ورود به منازل و تجاوز به عنف و سرقت پس از شش ماه انجام کارهای فنی و پلیسی شناسایی و دستگیر شد.

سردار احمدعلی گودرزی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این متهم در مناطق پایین شهر شبانه به داخل منازل می رفت و ضمن سرقت اشیای قیمتی، به انجام کارهای خلاف اقدام می کرد.

براساس این گزارش این مرد جوان از آنجا که بدون لباس و با مالیدن مواد روغنی به بدن خود شبانه سرقت می کرد به مرد ژله ای معروف شد.

به گفته فرمانده انتظامی استان فارس، متهم دستگیر شده در بازجویی های اولیه خود به 14 فقره تجاوز به عنف در داخل منزل به زنان اعتراف کرده است.

وی با بیان این مطلب که تاکنون در کشور چنین موردی نبوده که مجرمی با این همه کار خلاف هیچ گونه اثری نیز از خود بر جا نگذارد گفت: اما خوشبختانه مأموران انتظامی فارس با نمونه برداری از آثار مو، خون و دیگر اثرات به جامانده از صحنه تجاوز و آزار موفق به شناسایی متهم شدند.

سردار گودرزی گفت: این مجرم به گفته خودش در طول دوران نوجوانی با مشکلاتی مواجه بوده که باعث برهم ریختن وضعیت روحی و روانی او شده است.


ویدیو مرتبط :


خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازداشت متجاوز 19ساله در شیراز



 فرمانده انتظامی شهرستان شیراز از دستگیری یک متجاوز به عنف در شیراز و کشف 4 فقره اخاذی از وی خبر داد.

سرهنگ «یوسف ملک‌زاده» گفت: در مرداد ماه امسال مأموران انتظامی شهرستان شیراز از طریق مرکز فوریت‌های پلیس 110 از وقوع یک فقره سرقت به عنف در یکی از محله‌های جنوبی شیراز مطلع شدند.


وی ادامه داد: پس از حضور در محل مشخص شد دو موتورسوار با سلاح سرد پس از ضرب و جرح یک تن مبلغ ۶۲ هزار تومان وجه نقد به همراه کارت ملی وی را دزدیده و گریخته‌اند.


فرمانده انتظامی شهرستان شیراز گفت: در ادامه، شناسایی و دستگیری این دو دزد به عنف در دستور کار مأموران قرار گرفت و با اقدامات اطلاعاتی دزد ۱۹ ساله – یکی از متهمان - که از افراد تحت تعقیب، سابقه‌دار، اخاذ و شرور بود شناسایی و مأموران برای دستگیری وی وارد عمل شدند.


سرهنگ «ملک زاده» ادامه داد: پس از شناسایی مسیرهای تردد متهم، مأموران کلانتری 24 ابوذر وی را در یکی از خیابان‌های جنوبی شیراز دستگیر و برای ادامه تحقیقات به کلانتری منتقل کردند.


وی افزود: در تحقیقات انجام شده از این شرور اخاذ، تعداد ۴ فقره سرقت به عنف و چندین مورد درگیری کشف شد و در این رابطه چهار تن که مورد تعرض این مجرم قرار گرفته بودند شناسایی و پس از دیدن متهم همگی او را شناسایی کردند.


فرمانده انتظامی شهرستان شیراز گفت: در این خصوص پرونده مقدماتی تشکیل شد و تحقیقات از متهم جهت کشف سرقت‌های احتمالی دیگر، شناسایی و دستگیری دیگر همدستان وی ادامه دارد.
 
 اخبار حوادث -   ایران