اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بازداشت خانم معلم مواد فروش در مدرسه + عکس



بازداشت خانم معلم مواد فروش در مدرسه + عکس

خانم معلمی که در مدرسه قرص میفروخت و یک دانش آموز 15 ساله را برای این کار استخدام کرده بود دستگیر شد......

به گزارش سرویس بین الملل شبکه خبری آتی نیوز به نقل از مگ فور، خانم معلمی که در مدرسه قرص میفروخت و یک دانش آموز 15 ساله را برای این کار استخدام کرده بود دستگیر شد.

این خانم معلم زبان انگلیسی پایه نهم یک مدرسه است که به دلیل فروش مواد مخدر در مدرسه بازداشت شده است.

 

 

   معلم مواد فروش,خانم معلم مواد فروش,اخبار حوادث,,

مردیت پریت" 31 ساله است که بخاطر اینکه به یک دانش آموز 15 ساله 4 قرص روانگردان داده بود تا بفروشد از مدرسه اخراج شد.

پلیس میگوید قرص هایی که وی برای فروش به دانش آموز مدرسه داده بود جز قرص های ضد افسردگی طبقه بندی میشود اما به خاطر دوز بالای مواد مسکن در آن به نوعی مواد مخدر محسوب شده و در طبقه بندی قرص های روان گردان قرار میگیرد به همین دلیل خرید و فروش آن بدون مجوز جرم محسوب میشود . تحقیقات پلیس در این زمینه همچنان ادامه دارد.


ویدیو مرتبط :
تربیت ویزیتور حرفه ای، کارگاه آموزشی اصول و فنون فروش مویرگی، معلم بازاریابی، معلم فروش، معلم مذاکره، سخنران مدیریت، کار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دختری که بعلت فرار از مدرسه بازداشت شد +عکس



تیتر خبر : دختری که بعلت فرار از مدرسه بازداشت شد +عکس

به گزارش پرداد به نقل از دیلی میل: این دختر 17 ساله آمریکایی بخاطر فرار و غیبتهای مکررش از مدرسه ضمن جریمه 100 دلاری اش یک شب را در بازداشت به سر برد.

 

فرار از مدرسه

 

این دانش آموز سخت کوش امریکایی ساکن تکزاس است و از زمان جدایی پدرو مادرش به تنهایی از خواهر و برادرش نگهداری میکند و برای تامین هزینه های خانواده دو جا مشغول کار است و او میگوید این کار را برای مخارج خانواده و همچنین مخارج تحصیل خود انجام میدهد . او به دلیل انجام دو کار همزمان مجبور است نیمی از کلاسهای مدرسه اش را فدای درآمد زایی کند و به همین دلیل در طی چند ماه غیبتهای زیادی داشته است که از نظر مسئولین مدرسه غیر موجه است.

وی معتقد است مادر و پدرش با جدا شدن از هم زندگی او و خواهر و برادرهایش را از هم پاشیده اند و حالا همه چیز به او بستگی دارد که بتواند خواهر و برادرش را حمایت کند.

 

فرار از مدرسه

 

قاضی دادگاه که مسئول رسیدگی به پرونده غیبتهای اوست او را به پرداخت 100 دلار جریمه و یک شب بازداشت محکوم کرد. به او فرصت داده شد تا از یک ماه باقی مانده مدرسه استفاده کند اما اگر بازهم غیبت داشته باشد از مدرسه  اخراج خواهد شد. قاضی به او گفت بهتر است اجازه دهد زندگی هریک از افراد خانواده توسط خود آن فرد ساخته شود.

طبق قوانین مدارس دولتی در این ایالت غیبتهای غیر موجه متوالی توسط دستگاههای قضایی رسیدگی میشود..../پرداد