اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بازداشت تعدادی ازاعضای گروهك پژاک



 

 

بازداشت گروهک پژاک

 

رییس كل دادگستری آذربایجان غربی از بازداشت و كشته شدن تعدادی از اعضای گروهك تروریستی پژاك در راستای پرونده‌ی ترور دادستان خوی خبر داد.

سید محمدعلی موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در این‌باره اظهار كرد: تعدادی از عوامل اصلی گروهك تروریستی پژاك كه در ترور دادستان خوی دست داشتند شناسایی و دستگیر شدند.

وی در ادامه گفت: تعداد دیگر از اعضای این گروهك تروریستی در زمان اجرای دستورات دستگاه قضایی توسط ماموران در حین درگیری كشته شدند.

رییس كل دادگستری آذربایجان غربی تصریح كرد كه تحقیقات برای دستگیری دیگر عوامل گروهك تروریستی پژاك در شعبه ویژه قتل دادسرای خوی ادامه دارد.

ولی‌ حاج‌قلی‌زاده، دادستان خوی اواخر دی‌ماه طی یك عملیات تروریستی توسط اعضای گروهك تروریستی پژاك به شهادت رسید.


ویدیو مرتبط :
مرگ بر پژاک، شهادت نیروهای سپاهی توسط مزدوران پژاک- خیلی دردآوره

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازداشت تعدادی شیطان پرست



 

بازداشت تعدادی شیطان پرست

 

رییس پلیس امنیت اخلاقی نیروی انتظامی گفت : تعدادی از افرادی که در یکی از شهر های غربی کشور قصد داشتند اقدام به عضو گیری برای گروه شیطان پرستی کنند دستگیر شدند.

 

سرتیپ دوم پاسدار احمدرضا روزبهانی افزود : در محل تجمع افراد دستگیر شده تعداد زیادی ادوات، علایم و نشانه هایی کشف شد که به گمان پلیس با هدف عضوگیری در گروه های شیطان پرستی بوده است .

وی ادامه داد : پلیس تمامی موارد را در این زمینه رصد کرده و به محض برخورد با پوشش ها و آرایش های خاص که با هدف عضوگیری برای گروههای شیطان پرستی و خارج از مساله مد گرایی باشد، برخورد می کند .

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در مورد دوچرخه سواری زنان از مراجع ذیصلاح استعلام کرده ایم و تا زمان پاسخ به استعلام با افرادی که خارج از عرف اسلامی و پوشش نامناسب اقدام به دوچرخه سواری کنند برخورد صورت می گیرد.

روزبهانی خاطر نشان کرد:نفس دوچرخه سواری را از مراجعی چون قوه قضاییه استعلام کرده ایم که به محض دریافت پاسخ اطلاع رسانی خواهیم کرد .../خبر آنلاین