اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بازجویی از مربی که کودکان را اذیت و آزار می‌کرد



بازجویی از مربی که کودکان را اذیت و آزار می‌کرد

پلیس در پی شایعه وقوع اذیت و آزارهای فیزیکی در یکی از مهدهای کودک چین بررسی صحت آن را آغاز کرد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

با انتشار تصاویری در اینترنت مبنی بر این که مربی این مهدکودک یکی از کودکان را مورد اذیت و آزار فیزیکی قرار داده، رسیدگی به آن در دستور کار قرار گرفت.

یکی از والدین این کودکان گفت: این مربی با گرفتن گوش‌های یکی از پسرهای کلاسش او را از زمین بلند کرد. همچنین در اقدامی دیگر این زن سطل زباله را روی سر یکی از بچه‌ها قرار داد.

پلیس چین در بررسی‌های اولیه، این مربی را به اتهام اذیت و آزار فیزیکی این کودک مورد بازجویی قرار داد اما او ادعا کرد از انجام کار نیت سوئی نداشته است.

همچنین هفته گذشته مربی یکی از مهدهای کودک استان «شانشی» مدت 10 دقیقه به صورت یک کودک 5 ساله سیلی زد.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری شینهوا، پلیس چین اعلام کرد: بررسی بیشتر اتهام این مربی ادامه دارد./ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
آزار و اذیت دیگران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آزار و اذیت کودکان در خانه پلیس قلابی/توصیه پلیس به والدین



 آزار و اذیت کودکان در خانه پلیس قلابی

آزار و اذیت کودکان در خانه پلیس قلابی/توصیه پلیس به والدین

رئیس پلیس آگاهی استان یزد از دستگیری فردی مامور نما در طی هفته گذشته در یزد خبر داد.

رئیس آگاهی استان یزد در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام شکایت فردی مبنی بر اینکه شخصی ناشناس که خود را پلیس معرفی نموده و با اغفال فرزندم وی را به منزل خود واقع در یزد برده و مورد اذیت قرار داده، موضوع بصور‌ت ویژه در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

سرهنگ خالقی خاطر نشان کرد: کارآگاهان این پلیس پس از انجام تحقیقات و بررسی موضوع طی هماهنگی با مقام قضایی و با همکاری شاکی منزل فرد مورد نظر را شناسایی نموده و طی تحقیقات محلی انجام شده دریافتند که فرد مورد نظرگا‌هی با لباس نظامی در محل تردد می نماید در این راستا متهم به هویت الف.الف 33 ساله متاهل دستگیر شد.

سرهنگ خالقی بیان داشت: طی بازرسی از منزل وی 1- یک توپ لباس نظامی لجنی‌ (بدون آرم واحدهای نظامی و انتظامی9 2- یکعدد با‌طوم 3- یکعدد افشانه دفاع شخصی 4- یکعدد چراغ قوه5- یکعدد جلد دستبند6- یکعدد بی سیم دستی غیر سازمانی 7- دو عدد فا‌نسقه کشف و ضبط گردید و در تحقیقات بعدی محرز گردید که وی هیچ وابستگی به واحدهای نظامی و انتظامی نداشته و با این شگرد اقدام به اغفال شاکی و آزار و اذیت وی نموده است متهم دستگیر شده پس از تکمیل پرونده به دادسرا معرفی و با قرار قانونی روانه زندان گردید.

سرهنگ خالقی در این خصوص عنوان نمود: والدین عزیز به توصیه های پلیسی توجه داشته و چنانچه فرد یا افرادی که خود را مامور سازمان های نظامی یا انتظامی معرفی می‌نمایند و درخواستی از شما داشتند حتما"‌ از مامور بودن آن‌ها اطمینان حاصل نموده و از آنها تقاضای کارت شناسایی و اگر به هیچ عنوان حاضر به اثبات هویت خود نشدند فورا" موضوع را با پلیس 110 طی تماس تلفنی در‌میان گذاشته و مشخصات فرد مدعی را اعلام نمایند.

/باشگاه خبرنگاران