اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بارش برف در محورهای ۴ استان/ ترافیک سنگین در محور هراز



اخبار,اخبار اجتماعی, خبرهای اجتماعی , سازمان هواشناسی

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از بارش برف در محورهای ۴ استان اشاره کرد وگفت: در حال حاضر ترافیک در محدوده سنگچال محور هراز به دلیل وقوع تصادف خسارتی سنگین است.

به گزارش مهر سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا ، در مورد آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت: در حال حاضر در محورهای تبریز - زنجان، تبریز - اهر و تبریز - جلفا در آذربایجان شرقی بارش برف جریان دارد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجاافزود: در محورهای خلخال - اسالم و سرچم در استان اردبیل، کرج - چالوس و کمال‌آباد در استان البرز و همچنین محورهای هراز، فیروزکوه، کندوان و کیاسر در استان مازندران نیز بارش برف گزارش شده است.

رحمانی در ادامه به بارش باران در اکثر محورهای گیلان و مازندران اشاره کردو گفت: هم اکنون ترافیک در محور هراز محدوده سنگچال به دلیل وقوع تصادف خسارتی سنگین است.

وی گفت : ترافیک در آزادراه کرج محدوده مهرویلا و پل فردیس نیمه‌سنگین اعلام شده است.

رحمانی با اشاره به انسداد محورهای شمشک به دیزین و پونل به خلخال افزود: سایر محورهای مواصلاتی از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.

 

 اخبار اجتماعی  -   مهر 


ویدیو مرتبط :
ترافیک در محور هراز در دومین روز از نوروز93

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ترافیک نیمه سنگین در محور کرج چالوس/ بارش باران در محورهای 12 استان



 اخباراجتماعی  ,خبرهای اجتماعی ,ترافیک

 رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ترافیک نیمه سنگین در محور کرج چالوس و همچنین ادامه بارش باران در محورهای 12 استان خبر داد.

نادر رحمانی در گفت‌گو با ایسنا، در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: در حال حاضر شاهد ترافیک نیمه سنگینی در محور کرج - چالوس، از دهانه شمالی تونل کندوان تا پل زنگوله هستیم. همچنین در اکثر محورهای استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، اصفهان، البرز، ایلام، قزوین، کردستان، گیلان، لرستان، همدان، تهران و ارتفاعات محور هراز بارش باران ادامه دارد.

وی افزود: بارش برف خفیف هم در محور کندوان استان مازندران مشاهده می‌شود.

رحمانی ضمن تاکید بر استفاده رانندگان از تجهیزات ایمنی و زمستانی و زنجیر چرخ برای تردد در معابر کوهستانی براساس پیش بینی‌های انجام شده تا پایان هفته و همچنین وضعیت بارش‌ها، ادامه داد: شب گذشته در جاده چالوس به علت نداشتن تجهیزات ایمنی وسایل نقلیه و همچنین ریزش بخشی از کوه در محور کندوان یک مورد تصادف خسارتی رخ داد و به همین علت محور از ساعت سه بامداد تا 9 صبح بسته شد.

به گفته رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا ، وضعیت ترافیکی سایر محورهای کشور روان گزارش شده است.
 
اخبار اجتماعی -  ایسنا