اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بارش باران در نیمه شمالی و غربی/ افزایش بارشها از روز چهارشنبه



 

بارش باران در نیمه شمالی و غربی/ افزایش بارشها از روز چهارشنبه

 

 

طبق اعلام سازمان هواشناسی کشور بارش باران از امروز در نیمه شمالی و غربی کشور آغاز و در روز چهارشنبه بر میزان آن افزوده می شود.

 

براساس نقشه های پیش یابی هواشناسی با ورود یک سامانه بارشی به کشور در ۲۴ ساعت آینده در شمال غرب، برخی مناطق غرب، دامنه های البرز و سواحل شمالی کشور ابرناکی، بارش پراکنده، گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود و در جنوب شرق کشور نیز رشد ابر، وزش باد و رگبار پراکنده دور از انتظار نیست.

همچنین از بعد از ظهر روز سه شنبه و چهارشنبه بر مقدار بارشها در شمال غرب، غرب، دامنه های البرز و سواحل شمالی کشور افزوده شده و گستره بارشها به دامنه های مرکزی زاگرس و برخی مناطق جنوب غرب نیز می رسد. این سامانه در روز پنجشنبه در نیمه شمالی کشور فعال می شود.

همچنین از روز چهارشنبه با نفوذ زبانه پرفشار دمای هوا کاهش می یابد و روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در جنوب غرب کشور و برخی مناطق غرب جنوب پدیده گرد و خاک دور از انتظار نیست.

براساس این گزارش در سلماس، منجیل و لاهیجان بارش پراکنده باران آغاز شده و به دلیل هجوم ابرهای بارشی از سمت شمال غرب بارندگی های پراکنده در شمال غرب،غرب، دامنه های جنوبی البرز و سواحل دریای خزر به صورت پراکنده آغاز می شود..../خبرگزارى مهر


ویدیو مرتبط :
بارش شدید باران و تگرک در بوشهر قبل از باران 19/8/94

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ترافیک نیمه سنگین در جاده های کشور/ بارش باران و مه گرفتگی در 2 استان شمالی



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور به تشریح آخرین وضعیت راه‌های مواصلاتی کشور پرداخت و گفت: در استانهای گیلان و مازندران بارش پراکنده باران و مه گرفتگی گزارش شده است.

پسرهنگ نادر رحمانی رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور با اشاره به آخرین وضعیت راه‌های مواصلاتی کشور، اظهار کرد: طبق‌آخرین گزارشهای دریافتی از مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور در محور کرج -چالوس از میدان امیر کبیر تا تونل 5 ، محور هراز از آبعلی تا امام زاده هاشم و محدوده های پلور، آب اسک، سه راهی لاسم، کهرود، تونل تکاور 2 و گزنک ترافیک نیمه سنگین گزارش شده و در سایر جاده‌ها ومعابر کشور وضعیت ترافیکی عادی و روان گزارش شده است.

وی بیان کرد: بر همین اساس در استانهای گیلان و مازندران بارش پراکنده باران و مه گرفتگی گزارش شده و در سایر راه‌ها و محور‌های مواصلاتی کشور وضعیت جوی آرام گزارش شده است.

رحمانی عنوان کرد: تردد تمامی کامیون‌ها و کامیونت کماکان در محور کرج – چالوس تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

 

اخبار اجتماعی - آنا