اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بارشهای رگباری در شمال/تهران کمی خنک می شود



 سازمان هواشناسی کشور,دمای هوای تهران

بارشهای رگباری در شمال/تهران کمی خنک می شود

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور از روند نزولی دمای هوا در پایتخت خبر داد.

مهندس عبدالرضا امیدوار شهری با اشاره به تحلیل آخرین داده‌های هواشناسی، افزود: بر این اساس تا روز دوشنبه وزش باد شدید گاهی همراه با گرد و خاک در برخی از مناطق شرق کشور به ویژه در منطقه زابل پیش‌بینی می‌شود. همچنین به دلیل وزش باد شدید بر روی عراق، احتمال وقوع گرد و غبار در مناطقی از استان‌های ایلام و خوزستان تا روز شنبه وجود دارد.

وی تادامه داد: در روز شنبه به سبب وزش بادهای شمالی بر روی دریای خزر، طی روزهای شنبه و یکشنبه دریا مواج و بارش‌های رگباری در برخی از استان‌های جنوبی دریای خزر به ویژه استان گیلان پیش‌بینی شده که علاوه بر این رگبارهای پراکنده نیز در شمال شرق در روز یکشنبه انتظار می‌رود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور به وضع هوای تهران اشاره کرد گفت:‌ تا روز یکشنبه آسمان پایتخت صاف پیش‌بینی شده که حداقل و حداکثر دما در روز شنبه با یک درجه کاهش به 26 و 38 درجه سانتیگراد و در روز یکشنبه نیز به 26 و 37 درجه سانتیگراد می‌رسد.

امیدوار شهری گفت: روند کاهش دما از جمعه در اکثر مناطق کشور پیش‌بینی می‌شود که این روند موجب می‌شود حداکثر دما در اکثر استان‌ها روند نزولی داشته باشد.
وی ادامه داد:در روز شنبه استان خوزستان با حداکثر دمای 45 درجه سانتیگراد بالای صفر و اردبیل با 21 درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین استان‌های کشور هستند. همچنین در این مدت حداکثر دمای استان‌های قم، کرمانشاه، لرستان و یزد علاوه بر خوزستان بیش از 40 درجه سانتیگراد پیش‌بینی شده است./خبرآنلاین

 

 


ویدیو مرتبط :
همگی بریم سفر..شمال..شمال♡ منوبا خودت ببر شمال..شمال ♡

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

یك بمب صوتی در شمال شرق تهران منفجر شد.



 

 

 

یك بمب صوتی در شمال شرق منفجر شد.


به گزارش فارس،‌ ساعت 8:30 امروز سه شنبه 13 مهر یك بمب صوتی در بیمارستان الغدیر تهران واقع در میدان رسالت, خیابان هنگام ,منفجر شد.

برپایه این گزارش،‌ انفجار این بمب صوتی كه در سالن ورودی بیمارستان الغدیر جاسازی شده بود خسارت جانی نداشته و تنها شیشه‌های منطقه محل بمب‌گذاری شكسته شده است.

با حضور عوامل نیروی انتظامی در چك و خنثی سازی بمب، انفجار این بمب صوتی تأیید شده و در این‌باره نیروی انتظامی یك مظنون را نیز بازداشت كرده است.

تحقیقات در خصوص این حادثه ازسوی نیروی انتظامی در حال پیگیری است.