اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

باجه تلفنی برای «تماس با خدا»!؟



باجه های تلفن ایالت کانزاس,ارتباط مستقیم با خدا

 

باجه تلفنی برای «تماس با خدا»!؟

ساکنان مسیحی ایالت کانزاس می توانند توسط باجه های تلفن نصب شده در این ایالت هر زمان که بخواهند مستقیما با خدا تماس بگیرند!

به گزارش باشگاه خبرنگاران، ساکنان مسیحی ایالت کانزاس می توانند توسط باجه های تلفن نصب شده در این ایالت هر زمان که بخواهند مستقیما با خدا تماس بگیرند!

"مایلز کالیر" کشیش این ایالت می گوید: این باجه های تلفن در چندین شهر ایالت کانزاس نصب شده اند، که همانند یک جلسه مشاوره مذهبی رایگان می باشند.

"مابلز" در ادامه افزود: این باجه ها تنها مخصوص مسیحیان نیستند، بلکه همه افراد با هر دین و آیینی می توانند وارد این باجه ها شوند و برای یک لحظه چشمان خود را ببندند و هر آنچه که در زندگی می خواهند را از خدای خود درخواست کنند.

این کشیش خاطر نشان کرد: در هر باجه تلفن دستورالعمل های خاصی قرار داده شده که به تماس گیرنده ها راهکار برقراری یک تماس قابل قبول و صحیح را با خدا آموزش می دهد. همچنین مکانی برای زانو زدن تماس گیرنده ها تعبیه شده که آنان باید پس از اتمام تماس آن را به حالت اولیه در کنار باجه قرار دهند.

بر طبق آمارهای به دست آمده هر هفته بیش از 100 هزار تن توسط این باجه های تلفن با خدا تماس می گیرند.

به گفته مقامات شهری، نصب این باجه های تلفن منجر به کاهش جرم و جنایات در ایالت کانزاس و شهرهای اطراف آن گردیده به گونه ای که تقریبا تمامی ساکنین این شهر از این باجه ها استفاده کرده اند. شورای شهر قصد دارد تا این باجه ها را در پارک ها و امکان عمومی نیز نصب کند.

در پایان قابل ذکر است، در قرآن کریم خداوند در سوره بقره آیه 186 به پیامبر اسلام حضرت محمد (ص) می فرمایند: « و هنگامی که بندگان من ، از تو در باره من سؤال کنند ، ( بگو: ) من نزدیکم! دعای دعا کننده را ، به هنگامی که مرا می خواند ، پاسخ می گویم! پس باید دعوت مرا بپذیرند ، و به من ایمان بیاورند ، تا راه یابند ( و به مقصد برسند ). »
/ باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
تماس تلفنی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

با رایانه‌تان تماس تلفنی بگیرید!



 

 

 

با رایانه‌تان تماس تلفنی بگیرید!


تصور کنید در حال کار با لپ تاپتان هستید و تلفن همراه تان زنگ می خورد. مجبورید دست از کار با کامپیوتر بکشید و با تلفن تان صحبت کنید.
اما احتمالا خبر ندارید که در ویندوز7 می توانید به جای این کار با کامپیوترتان به تلفن ها پاسخ دهید!

برای این کار شما تنها نیاز به یک رایانه دارید که دارای بلوتوث باشد.

با انجام تنظیمات کوچکی در ویندوز 7 می توانید از میکروفون و اسپیکر لپ تاپتان (یا کامپیوتر شخصی) به جای هندسفری موبایل استفاده کنید.
در این حالت گوشی شما زنگ میخورد و همان طور که در حال کار با کامپیوتر هستید و بدون اینکه دست به تلفن همراهتان بزنید با استفاده از رایانه تان به تماس ها پاسخ می دهید و با دوستانتان صحبت می کنید. تلفن همراه تان هم میتونه 10ها متر دورتر از رایانه تان باشد.

در این حالت صدای طرف مقابل، از اسپیکر های رایانه و صدای شما هم از طریق میکروفون لپ تاپتان به گوش طرف مقابل می رسد.


برای این کار مراحل زیر را به ترتیب دنبال کنید:

- بلوتوث تلفن همراه و کامپیوترتان را روشن کنید.
- در کادر جستجوی منوی Start ویندوز 7 ، کلمه Bluetooth را تایپ کرده و آیکون آن را اجرا کنید.
- بر روی Add Device کلیک کنید. منتظر بمانید تا بلوتوث رایانه گوشی شما را پیدا کند.
- مراحل را جهت نصب ادامه دهید و پیام های دریافت شده در رایانه و تلفن همراه را تایید کنید.
خوب حالا همه چی آماده است.
بر روی آیکونی که مربوط به گوشی شماست دو بار کلیک کنید.
خوب کار تمام است.


از همین بخش میتوانید:

1-با کلیک بر روی اولین دکمه Connect میتونید از GPRS روی گوشی تان بر روی کامپیوتر استفاده کنید. (مناسب برای نوت بوک ها - در این صورت حتی در سفر هم میتونید از اینترنت در لپ تتان استفاده کنید )

2- با تایپ هر شماره ای در کامپیوتر و فشردن دکمه Call میتونید تماس بگیرید.

3- با کلیک بر روی سومین دکمه میتوانید، یک موزیک را در تلفن همراه تان پخش کنید و صدای آن، به جای پخش از گوشی، از اسپیکر رایانه تان پخش خواهد شد!

4- و بالاخره با کلیک بر روی آخرین دکمه اسپیکر و میکروفون رایانه تان تبدیل به یک هندسفری بلوتوث میشه که به صورت اتوماتیک پس از اولین زنگ به گوشی، ارتباط تلفنی برقرار شده و می توانید با دوستان از طریق میکروفون کامپیوتر صحبت کنید و صدای دوستتان را هم از اسپیکر رایانه بشنوید. استفاده از این قابلیت خصوصا در نوت بوک ها و نت بوک ها به دلیل همراه داشتن میکروفن و اسپیکر داخلی شدیدا توصیه میشود و میتوانید به آسانی همچنان که به کار با رایانه شخصی تان مشغول هستید به تماس های تلفنی هم پاسخ دهید.

همچنین در بخش پایین همین پنجره می توانید از طریق بلوتوث به محتویات تلفن همراه خود دسترسی پیدا کنید - از اطلاعات نسخه پشتیبان بگیرید و یا فایلی را به تلفن همراه تان انتقال دهید.