اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ایهود باراک استعفا داد



در پی بالاگرفتن اختلاف درون‌سازمانی و نیز میان احزاب سیاسی رژیم صهیونیستی،‌ ایهود باراک، از ریاست حزب کارگر اسراییل کناره‌گیری کرد.

 

به گزارش شبکه ایران به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره قطر،‌ ایهود باراک،‌ رییس حزب کارگر رژیم صهیونیستی که وزارت جنگ این رژیم را نیز در اختیار دارد، به دلیل افزایش اختلاف میان سران تل‌آویو از ریاست حزب کارگر کناره‌گیری و استعفای خود را اعلام کرد.

وی علاوه بر اینکه از ریاست حزب کارگر رژیم صهیونیستی کناره‌گیری کرد، عضویت خود را با هدف ایجاد یک حزب جدید لغو کرد.

بنابر این گزارش، علاوه بر ایهود باراک، چهار عضو دیگر حزب کارگر استعفای خود را تسلیم کردند.

یکی از اعضای حزب کارگر رژیم صهیونیستی ضمن انتقاد شدید از استعفای ایهود باراک گفت: این اقدام وی یک حرکت  تخریبی علیه حزب کارگر توصیف می‌شود.

ایهود باراک علاوه بر اینکه وزیر جنگ رژیم صهیونیستی است، معاونت بنیامین نتانتاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی را نیز برعهده دارد.../شبکه ایران


ویدیو مرتبط :
تعارف عجیب وخنده دار!!!(گریه دار) یاسر عرفات به ایهود باراک

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پس لرزه های جنگ 8 روزه: ایهود باراک از وزارت دفاع اسرائیل استعفا کرد



ولین قربانی شکست رژیم‌صهیونیستی در جنگ ۸ روزه

وزیر جنگ اسرائیل:کناره‌گیری می‌کنم

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با اعلام کناره‌گیری از سمت خود پس از تشکیل کابینه جدید در ژانویه گفت که در انتخابات آتی پارلمان اسرائیل شرکت نخواهد کرد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

به گزارش فارس به نقل از «بی‌بی‌سی»، «ایهود باراک»، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در کنفرانسی خبری در تل‌آویو گفت: تصمیم گرفته‌ام از فعالیت سیاسی استعفا کنم و در انتخابات آتی کنست شرکت نکنم. می خواهم وقت بیشتری را صرف خانواده‌ام کنم.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در ژانویه 2011 حزب کارگر را ترک کرد تا حزب خود به نام حزب مستقل را بنا کند و هم‌اکنون مشخص نیست که در صورت ائتلاف باراک و لیونی چه رخ خواهد داد.

با استعفای ایهود باراک می‌توان از او به عنوان اولین قربانی تجاوز هشت روزه اسرائیل به نوار غزه یاد کرد./فارس