اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

این کارگردان خودش را مشهدی جا زد!


با توجه به اینکه رییس سازمان سینمایی (جواد شمقدری)، دبیر جشنواره (محمد خزاعی) و برخی دیگر از مدیران این عرصه مشهدی هستند، بهتر است من هم در این جمع خودم را مشهدی جا بزنم.

خبرآنلاین: فیلم «قلاده‌های طلا» با کارگردانی ابوالقاسم طالبی به عنوان اثر برگزیده مجمع هنرمندان خراسان در سی‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر معرفی شد.

در مراسمی که در پردیس سینمایی ملت برگزار شد، از تهیه‌کننده، کارگردان و تعدادی از عوامل تولید فیلم «قلاده‌های طلا» تجلیل شد.

در ابتدای این مراسم، مهدی یمینی مدیرعامل مجمع هنرمندان خراسان، با اشاره به جشنواره سی‌ام فیلم فجر گفت: «12 فیلم جشنواره امسال، ما حصل تلاش‌های هنرمندان خراسانی به عنوان کارگردان، تهیه کننده و فیلمنامه نویس بود که تعداد زیادی دیپلم افتخار و سیمرغ را از آن خود کردند.»
 


بعد از سخنان مهدی یمینی، ابوالقاسم طالبی کارگردان، محمد خزاعی تهیه کننده، حسین هادیان ‌فر مدیرتولید و مجید معافی بازیگر خراسانی فیلم «قلاده‌های طلا» روی صحنه دعوت شدند و لوح افتخار خود را دریافت کردند.»
 
ابوالقاسم طالبی که‌زاده اصفهان است، در سخنانی کوتاه به طنز گفت: «با این آماری که از حضور خراسانی‌ها در جشنواره داده شد و با توجه به اینکه رییس سازمان سینمایی (جواد شمقدری)، دبیر جشنواره (محمد خزاعی) و برخی دیگر از مدیران این عرصه مشهدی هستند، بهتر است من هم در این جمع خودم را مشهدی جا بزنم.»    


ویدیو مرتبط :
همسر یک کارگردان، می خواهد خودش هم فیلم بسازد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زن 30 ساله مشهدی خودش را آتش زد


سرپرست ایستگاه 29 سازمان آتش نشانی مشهد گفت: یک زن 30 ساله در این شهر با اقدام به خودسوزی، خانه را به آتش کشید.

خبرگزاری ایرنا: سرپرست ایستگاه 29 سازمان آتش نشانی مشهد گفت: یک زن 30 ساله در این شهر با اقدام به خودسوزی، خانه را به آتش کشید.
 
'ایوب خجسته' روز دوشنبه افزود: این حادثه شب گذشته به ستاد فرماندهی این سازمان اعلام و مامورین آتش نشانی به محل حادثه واقع در بلوار خواجه ربیع اعزام شدند.

وی اظهار کرد: در این حادثه یک زن 30 ساله با ریختن بنزین بر روی خود در داخل خانه اقدام به خودسوزی کرد که آتش به خانه نیز سرایت نمود.

وی گفت: مامورین آتش نشانی پس از رسیدن به محل حادثه نسبت به مهار آتش اقدام و زن مزبور را از مرگ نجات داده و وی را به دلیل سوختگی به بیمارستان منتقل کردند.