اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

این زن مشهورترین سارق جواهرات در جهان است +عکس



این زن مشهورترین سارق جواهرات در جهان است +عکس

یک زن 83 ساله که به عنوان مشهورترین سارق بین المللی جواهرات شناخته شده است بعد از 5 دهه فعالیت در زمینه سرقت جواهرات از کشورهای مختلف برای چندمین بار دستگیر شد.

یک زن 83 ساله که به عنوان مشهورترین سارق بین المللی جواهرات شناخته شده است بعد از 5 دهه فعالیت در زمینه سرقت جواهرات از کشورهای مختلف برای چندمین بار دستگیر شد. این زن امریکایی که " دوریس ماری پاین" نام دارد سه شنبه گذشته به اتهام سرقت یک جواهر 22 هزار دلاری دستگیر شد.

 جواهر,سرقت طلا و جواهر,این زن مشهورترین سارق جواهرات در جهان است

  زندگی این زن سارق مشهور در قالب یک فیلم سینمایی مستند با نام " زندگی و جنایات دوریس ماری پاین" ساخته شده است و بارها از تلویزیون امریکا به نمایش در آمده است. او که سابقه محکومیت در چندین ایالت را درکارنامه خود دارد میگوید به قدری به جواهرات علاقه مند است که نمیتواند فکرش را متمرکز چیز دیگری کند. او اوایل سال جاری میلادی بعد از طی 2.5 سال از 5.5 سال محکومیتش از زندان آزاد شده بود.


او در مصاحبه ای اعلام کرده بود اولین سرقت جواهرش را درسن 20 سالگی انجام داده است. او میگوید شوق ربودن جواهرات او را به کشورهای مختلفی کشانده است و سرقتهایی در شهرهای میلان، پاریس و رم و لندن نیز انجام داده است.


او درحال حاضر متهم است که یک حلقه جواهر نایاب را از فروشگاهی بزرگ در امریکا سرقت کرده است. مرد فروشنده میگوید : او بعد از اینکه خود را با هویت جعلی معرفی کرد یک چک تضمینی 40 هزار دلاری به من نشان داد و گفت چون همه جواهراتش به سرقت رفته است قصد دارد سری جدیدی بخرد. و در یک لحظه غفلت من انگشتر را ربود.

 جواهر,سرقت طلا و جواهر,این زن مشهورترین سارق جواهرات در جهان است

  جواهر,سرقت طلا و جواهر,این زن مشهورترین سارق جواهرات در جهان است

 منبع:pardad.ir


ویدیو مرتبط :
‫اولین و مشهورترین عکس های تاریخ‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فرار یکی از مشهورترین بازیگران زن جهان به یک روستا(+عکس)



 

فرار یکی از مشهورترین بازیگران زن جهان به یک روستا(+عکس)

 

بازیگر انگلیسی رز هانتینگتن وایتلی برای فرار از زندگی شهری و دغدغه های شهرت اقدام به خرید یک کلبه در یک روستا کرده است.

وایتلی ۲۴ ساله که اخیرا با ستاره انگلیسی هالیوود جبسون استتهام زندگی جدیدی را آغاز کرده است در دو شهر نیویورک و لس آنجلس آمریکا و دیوون انگلستان خانه دارد و به تازگی نیز در روستای دورافتاده ای نزدیک شهر دیوون ملکی را خریداری کرده تا تعطیلات خود را در آنجا سپری کند.  

به گزارش فیمل فرست یکی ازدوستان وایتلی دلیل اقدام او را که چندین ماه قبل توسط مجله ماکسیم به عنوان جذاب ترین زن انتخاب شد را چنین بیان کرد: اکنون رز یکی از مشهورترین بازیگران جهان است و گاهی اوقات از اینکه در کانون توجه مردم و رسانه ها قرار دارد خسته می شود و دوست دارد به جایی برود که آرامش خود را بدست آورد.به همین خاطر در یک روستای دورافتاده و مه آلود ملکی را خریداری کرده تا آرامش از دست رفته خود را با اسب سواری و کتاب خواندن بدست آورد.... / آخرین نیوز