اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

این زن لباس زنبوری می پوشد! +تصاویر



اخبار گوناگون - این زن لباس زنبوری می پوشد! +تصاویر

سارا ماپلی 44 سال سن دارد. خانم سارا از زنبورها هیچ واهمه ای ندارد و در کنار آنها به راحتی زندگی می کند.

  "سارا ماپلی" است 44 سال سن دارد. خانم سارا از زنبورها هیچ واهمه ای ندارد و در کنار آنها به راحتی زندگی می کند. تصویر زیر 12000زنبور را نشان می دهد که روی بدن وی نشسته اند و مانند یک بلوز برایش شده است درحالیکه او اصلا از این وضعیت نمی ترسد و این کارا مرتب انجام می دهد او خود را ملکه زنبورها می داند.

 

اخبار,اخبار گوناگون,زنبور

 

تصاویر زیر مربوط به زنی به نام سارا ماپلی است که 44 سال سن دارد. خانم سارا از زنبورها هیچ واهمه ای ندارد و در کنار آنها به راحتی زندگی می کند. تصویر زیر 12000زنبور را نشان می دهد که روی بدن وی نشسته اند و مانند یک بلوز برایش شده است درحالیکه او اصلا از این وضعیت نمی ترسد و این کارا مرتب انجام می دهد او خود را ملکه زنبورها می داند. خانم ماپلی خود را به حرکت در می آورد اما زنبور ها واکنش خاصی از خود نشان نمی دهند.

اخبار,اخبار گوناگون,زنبور

 

اخبار,اخبار گوناگون,زنبور

 

اخبار گوناگون - جام


ویدیو مرتبط :


خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

لباس عجیب و مسخره ی خواننده زن هالیوودی سوژه داغ رسانه ها +تصاویر



اخبار فرهنگی - لباس عجیب و مسخره ی خواننده زن هالیوودی سوژه داغ رسانه ها +تصاویر

به گزارش پرداد به نقل از هالیوود ریپورتر : مسابقه استعداد یابی در زمینه خوانندگی با عناوین متفاوتی در سراسر دنیا برگزار میشود. شب گذشته نیز مرحله فینال مسابقه "  اکس فکتور " در بریتانیا برای مخاطبان این برنامه پخش شد و " کتی پری" خواننده مشهور هالیوودی نیز اجرای زنده ای داشت که اصلا مورد توجه مخاطبان قرار نگرفت. آنچه بیش از همه مورد توجه بود لباس مسخره و طلایی رنگ این خواننده هالیوودی بود که به طرز عجیبی او را به یک مرغ فربه شبیه کرده بود.

اخبار ,اخبار فرهنگی ,کتی پری


این ستاره 29 ساله هالیوودی درحالیکه با قفس بزرگ طلایی رنگی وارد صحنه شد چشم همه را به سمت لباس عجیبش که از پرهای طلایی ساخته شده و تصویر یک پرنده را بازسازی میکرد گرداند.

 

صورت وی نیز آرایش ملایمی به رنگ طلایی داشت ، اما بیشتر از همه انتقاد از ترانه وی و صدای او در شب اجرای مزبور است که روی صفحات دنیای مجازی خود نمایی میکند. بسیاری از بینندگان این برنامه در صفحات اجتماعی دنیای مجازی از صدای او گله کرده اند.

 

اخبار ,اخبار فرهنگی ,کتی پری

 

اخبار ,اخبار فرهنگی ,کتی پری

 اخبار فرهنگی - پرداد