اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

این زن به پول حساسیت دارد!


زنی انگلیسی مبتلا به یك نوع آلرژی نادر است كه باعث می‌شود هرگونه تماس پوستی با اسكناس در او حساسیت ایجاد كند.

خبرگزاری ایسنا: زنی انگلیسی مبتلا به یك نوع آلرژی نادر است كه باعث می‌شود هرگونه تماس پوستی با اسكناس در او حساسیت ایجاد كند.

موادغذایی و اشیا مختلفی هستند كه موجب واكنش‌ در «سیمون» می‌شود كه بدترین آنها حساسیت داشتن به اسكناس است.

«سیمون» گفت: همانند هر زن دیگری یكی از علائق و تفریحاتم خرید كردن است اما در ماه‌های گذشته آلرژی داشتن به اسكناس مشكلاتی را برایم بوجود آورده است و به گونه‌ای به نظر می‌آید كه بدنم، مرا برای هر بار خرید كردن تنبیه می‌كند.

«سیمون» همچنین گفت: حساسیت‌زا بودن بسیاری از مواد موجب شده تا مجبور به استفاده از یك رژیم خاص باشم.

آرزوی «سیمون» این است كه از این حساسیت نجات پیدا كند اما در حال حاضر پزشكان درمانی برای این آلرژی او پیدا نكرده‌اند.      


ویدیو مرتبط :
زن های پول پرست

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حساسیت به رنگ مو جان یک زن 38 ساله را گرفت +عکس



این زن که "جولیا مک کایب" نام دارد. درست بعد از رنگ کردن موهایش به کما رفت. طبق اظهارات پزشکی قانونی این مادر 38 ساله به رنگ موی "اورال" حساسیت داشته و درست بعد از اینکه اقدام به رنگ کردن موهایش در منزل کرد دچار غش و مشکلات تنفسی شد . او در راه بیمارستان در اثر ایست قلبی به کما رفت.

حساسیت به رنگ مو

گفته میشود در این رنگ مو مواد شیمیایی خاصی وجود داشته که برای خیلی از خانمها حساسیت زاست. به گفته پزشکان مرگ وی رابطه مستقیمی با این برند خاص آرایشی ندارد و ممکن است این حساسیت با مصرف هر رنگ موی دیگری نیز رخ دهد.

او که دارای دو فرزند 21 و 16 ساله است حدود 13 ماه پیش دچار این مشکل شد و بعد از یک کمای طولانی درگذشت. گفته میشود این خانم سابقا هر 6 هفته یکبار موهای خود را رنگ میکرده ولی هیچگونه علائم حساسیتی در او دیده نشده بود.

به گفته دخترش در روز حادثه او رنگ مویش را بیش از همیشه روی سرش نگه داشت و از همانجا علائم تنگی نفس آغاز شد. بعد از اتمام رنگ مو او گفته بود حالش خیلی بد شده است و سریعا به بیمارستان انتقال داده شد. اما در طول راه دچار ایست قلبی شده و به کما رفت.

به گفته پزشکان این نوع حساسیت خیلی کمیاب است و از 250 هزار نفر یک نفر به آن مبتلا میشود و عموما حساسیت کمی ایجاد میکند اما در برخی افراد این حساسیت به قدری شدید است که منجر به مرگ میشود.

این نوع آلرژی ممکن است بعد از چند بار استفاده از یک محصول رخ دهد و پیشنهاد میشود محصولات آرایش این چنینی را 48 ساعت قبل از مصرف روی پوست ناحیه ای از بدن آزمایش کنند./گروه خبری پرداد