اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اینترنتی شدن آزمونها کلید خورد/ برگزاری یک آزمون اینترنتی در سال 92



سایت تخفیف,سایت نت برگ

اینترنتی شدن آزمونها کلید خورد/ برگزاری یک آزمون اینترنتی در سال 92

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور از برنامه ریزی این سازمان برای برگزاری آزمون زبان به صورت اینترنتی در سال آینده خبر داد و گفت: سال آینده یکی از آزمونهای زبان به طور آزمایشی با این شیوه برگزار می‌شود.

دکتر ابراهیم خدایی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: اینترنتی شدن آزمونهای سراسری یکی از برنامه های سازمان سنجش است و قصد داریم آن را از آزمون هایی که متقاضی آن کم است آغاز کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در هر صورت این کار امکاناتی را می طلبد که باید برای آن برنامه ریزی کرد. در واقع باید مکانی در نظر گرفته شود که سیستم آن طراحی شده و کامپیوترهای کافی برای برپایی آزمون داشته باشیم. 

خدایی یادآور شد: در مراحل اولیه این کار با یکی از آزمون های زبان آغاز می شود و در حال حاضر در حال برنامه ریزی بر روی آزمون زبان تولیمو هستیم که آن را به انجام برسانیم. البته اکنون بر روی یکی از آزمون های تافل این کار در محیط سازمان سنجش انجام می شود اما تعداد متقاضیان این آزمون بسیار محدود است.

رئیس سازمان سنجش اضافه کرد: ما از سال آینده می توانیم به طور آزمایشی یکی دو آزمون را اینترنتی برگزار کنیم.

وی اظهار داشت: بالاخره برای آزمونی که 10 هزار متقاضی دارد باید بتوانیم سیستم های کامپیوتری مناسب آزمون را با همکاری دانشگاه ها تهیه کنیم.

وی افزود: محیط کنترل شده، تهیه سخت افزار مناسب، توجه به تئوری آزمون سازی، طراحی هوشمند آزمون ها از نکاتی هستند که باید برای برگزاری آزمون به صورت اینترنتی به آن توجه کرد./مهر

 


ویدیو مرتبط :
برگزاری مراسم ختم به صورت اینترنتی توسط برخی شرکت‌های خدماتی!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آغاز برگزاری آزمون‌های الکترونیکی و اینترنتی از سال 92



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

آغاز برگزاری آزمون‌های الکترونیکی و اینترنتی از سال 92

رییس سازمان سنجش آموزش کشور روز چهارشنبه به همراه دکتر توکلی سخنگوی این سازمان از ایسنا بازدید کرد.

دکتر خدایی در نشستی با خبرنگاران  ایسنا از الکترونیکی و اینترنتی شدن برخی از آزمون‌های این سازمان از سال 92 خبر داد و گفت: یکی از سیاست‌های سازمان سنجش این است که به سمت الکترونیکی و اینترنتی شدن آزمون‌ها حرکت کند.

وی با بیان اینکه باید برای اجرای این برنامه، پاسخگو بودن امکانات را مورد توجه قرار داد، اظهار کرد: مطمئنا زیرساخت‌ها و نرم‌افزارهای موجود پاسخگوی برگزاری آزمون به این شیوه خواهد بود.

خدایی افزود: البته استارت کار از سال 92 با برگزاری آزمون‌های کوچک که تعداد متقاضی کمتری دارند، خواهد بود./ایسنا