اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ایران 4 هواپیمای بدون سرنشین اسرائیلی و 3 هواپیمای امریکایی را تصاحب کرده است



 

ایران 4 هواپیمای بدون سرنشین اسرائیلی و 3 هواپیمای امریکایی را تصاحب کرده است

 

تهران تایمز به نقل از یک منبع نوشت: ایران قصد به نمایش گذاشتن هواپییمای جاسوسی امریکا در اینده نزدیک دارد.

به نوشته ی این روزنامه، خبرنگاران داخلی و سفرای خراجی در تهران اجازه بازدید از این هواپیما را خواهند داشت.همچنین اخرین تجهیزات تولیدی داخل کشور در این نمایشگاه به نمایش خواهد در آمد.

این منبع افزود: ایران 3 هواپیمای بدون سرنشین امریکا و 4 هواپیمای بدون سرنشین اسرائیلی دارد.

به گفته ی این منبع: 4 هوایپمای اسرائیلی که در اختیار ایران قرار دارد، از مرزهای شرقی وارد کشور شده بود و 3 هواپیمای امریکا از سمت مرزهای شرقی و جنوبی وارد کشور شده بود.../انتخاب


ویدیو مرتبط :
تصاویر چند هواپیمای امریکایی و اسرائیلی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

برآورد اسرائیلی ها از حادثه هواپیمای بدون سرنشین: ساخت ایران ؛ ارسال از حزب الله



برآورد اسرائیلی ها از حادثه هواپیمای بدون سرنشین: ساخت ایران ؛ ارسال از حزب الله

سایت اینترنتی روزنامه اسرائیلی یدیعوت آحارونت در این باره نوشت: اگر این هواپیما موفق می شد سالم و بدون آسیب از حریم هوایی اسرائیل خارج شود قطعا این اقدام باعث افزایش روحیه حزب الله لبنان می شد.برآوردهای اسرائیل نشان می دهد هواپیمای بدون سرنشین که چند روز پیش در آسمان اسرائیل مورد هدف قرار گرفت ، ساخت ایران و از طرف حزب الله لبنان فرستاده شده بود.

به گزارش عصر ایران ، خبرگزاری یونایتدپرس در گزارشی درباره هویت هواپیمای بدون سرنشینی که چند روز پیش در آسمان  اسرائیل مورد هدف قرار گرفت نوشت: برآوردهای اولیه در اسرائیل نشان می دهد حزب الله لبنان عامل ارسال این هواپیما بود. همچنین این هواپیمای کوچک بدون سرنشین، ساخت ایران بود که توانست وارد حریم هوایی اسرائیل شود.

همچنین گفته شده است هدف این هواپیمای بدون سرنشین، تاسیسات هسته ای دیمونا در جنوب اسرائیل است.

رسانه های اسرائیل نیز گفته اند نیروهای امنیتی این کشور معتقدند این هواپیمای کوچک سعی می کرد به تاسیسات هسته ای دیمونا برسد تا به این ترتیب بتواند از این مسیر در جنگ های آینده نیز استفاده کند.

هدف قراردادن هواپیمای بدون سرنشین ناشناس توسط جنگنده های اسرائیل

 

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

این برآورد هم اکنون در اسرائیل وجود دارد که این هواپیما از طرف لبنان وارد اسرائیل شده بود و ماموریت آن جمع آوری اطلاعات امنیتی و بررسی واکنش ارتش اسرائیل است.

سایت اینترنتی روزنامه اسرائیلی یدیعوت آحارونت در این باره نوشت: اگر این هواپیما موفق می شد سالم  و بدون آسیب از حریم هوایی اسرائیل خارج شود قطعا این اقدام باعث افزایش روحیه حزب الله لبنان می شد.

رسانه های اسرائیلی نوشته اند: راه اندازی و آماده سازی این هواپیما برای پرواز در مسافت های طولانی نیازمند تجهیزات پیشرفته است . اسرائیل هم اطلاعاتی ندارد که نشان دهد حزب الله چنین تجهیزاتی را در اختیار دارد . هم اکنون اسرائیلی ها تلاش می کنند ازطریق بررسی لاشه هواپیمای بدون سرنشین، اطلاعات خود را در این باره تکمیل کنند.

یدیعوت آحارونت اضافه کرد: اسرائیل همچنان در واکنش به ورود این هواپیما به حریم هوایی اش ، گیج شده و به تناقض افتاده است . البته به دلیل شرایط بسیار حساس منطقه ای که کم ترین اقدام نظامی می تواند به انفجار بزرگی منجر شود اسرائیل نمی تواند واکنش نظامی از خود نشان دهد.

یک مقام ارشد در دستگاه اطلاعاتی امنیتی اسرائیل هم گفت: از زمان سرنگونی هواپیمای بدون سرنشین ناشناس در آسمان اسرائیل، تل آویو به دنبال کسب اطلاعات بیشتری درباره توانمندی های فناوری ایران و حزب الله در زمینه هواپیمای بدون سرنشین است. تل آویو  در حال بررسی این موضوع است که چگونه باید با ورود هواپیمای بدون سرنشین به آسمان اسرائیل تعامل و به آن پاسخ داد.

محل سقوط هواپیمای بدون سرنشین

 

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

روز شنبه جنگنده های اسرائیلی یک فرونده هواپیمای بدون سرنشین ناشناس را در آسمان این رژیم مورد هدف قرار داده و سرنگون کردند.

این هواپیما از مرزهای شمالی (مماس با جنوب لبنان) و از دریای مدیترانه وارد مرز هوایی اسرائیل شده بود و به مدت 30 دقیقه توانست در آسمان اسرائیل پرواز کند. آگاهان گفته اند این هواپیما قصد داشت به سمت نیروگاه اتمی دیمونا در صحرای نقب پرواز کند و در 30 کیلومتری این تاسیسات قرار داشت.