اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ایران یک دنیا از تیترها دلهره آوری که در مورد آن زده می شود به دور است/ترن شهربازی تهران از نظر ضعف رکورد می زند



 

 

ایران یک دنیا از تیترها دلهره آوری که در مورد آن زده می شود به دور است/ترن شهربازی تهران از نظر ضعف رکورد می زند

 

CNN در گزارشی از تهران نوشت: بازدیدکنندگان پارک ارم در قسمت غربی پایتخت ایران با تعداد زیادی از عکس های شخصیت های کارتونی دیزنی و دیگر شخصیت های کارتونی امریکایی مثل "شرک" مواجه می شوند.

در جایی دیگر در بیرون شهر، با منظره ی جالب دیگری مواجه می شوند: باشگاه ماشین های "سگوی" که ساخت امریکاست.

برای "آقای شهربازی" که عاشق "ترن" و شهربازی است دیدن این ادمک های امریکایی جذابیت و هیجان بیشتری داشت تا سوار شدن بر ترن شهربازی.

استفان زوانگزر که ماه گذشته به ایران سفر کرد و به آقای شهربازی مشهور است می گوید: در سراسر جهان میکی ماوس و دونالد داک هایی می بیننید که بسیار بد ساخته شده اند مثل یکی از شهربازی ها در چین. اما من انتظار نداشتم که شرک و ماشین های "سگوی" را در ایران ببینم.

وی که 4 سال از عمرش را صرف بازدید از شهربازی های بزرگ دنیا گذرانده است می گوید: ایرانی که من به آن سفر کردم، یک دنیا از تیترها دلهره آور به دور است.

استفان زوانگزر که شهروند آلمان است، می گوید: ایرانیان روشنفکر، غیرمتعصب، گرم، بافرهنگ و مهمان نواز بودند.

وی اضافه می کند: موضوعی که مرا شوکه کرد این بود که من حتی با یک شوک فرهنگی مواجه نشدم. ایرانیانی که با مرا می دیدند، کاری می کردند که احساس کنم در حال حاضر در اروپا هستم.

استفان زوانگزر می گوید: در پارک ارم، میکس موس ورود مردم را به شهربازی خوش امد می گوید. دواروس از مردم خواستار لذت بردن است و شرک پیشنهاد خرید بلیط برای سوار شدن چیزی را می دهد. دونالد داک خروج را نشان می دهد.

وی تصریح می کند: من به شدت توصیه می کنم که به ایران سفر کنید. کشور بسیار زیبایی است و مردم فوق العاده ای دارد. پارک های داخل شهر به شما این فرصت را می دهد تا با مردم اختلاط کنید.

استفان زوانگزر در ادامه به بیان خاطره ی خود از تجریه ی ترن سواری در تهران می گوید: برای اینکه ترن سواری کنید، باید وارد یک وسیله ای شوید که مثل یک قوطی نوشابه می ماند و از نظر ضعیف بودن در دنیا رکورد می شکند.

وی اضافه می کند. ریل های ترن هوایی شهربازی ارم خیلی کوچک هستند و میله ای که سر شما را باید ثابت نگه دارد چنین کاری را نمی کند.

استفان زوانگزر  تصریح می کند. من هنوز در حال سعی برای یافتن سازنده این ترن هوایی هستم .حتی متخصصان این امر هم نمی دانند. شاید این ترن، بدترین ترنی بود که تا به حال تجربه کرده بودم.

وی در پایان می گوید: من ترسیده بودم. واقعا سواری ناخوشایندی بود که باعث می شود آن را بای گردن درد به یاد آورید..../انتخاب


ویدیو مرتبط :
ترن دلهره اور شهربازی (کیفیت HD)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دور بعدی مذاکرات ایران و آژانس ۲۷دی‌ماه در تهران برگزار می‌شود



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

بر اساس توافق میان طرفین

دور بعدی مذاکرات ایران و آژانس ۲۷دی‌ماه در تهران برگزار می‌شود

آژانس بین المللی انرژی اتمی و ایران توافق کردند،دور بعدی مذاکرات میان طرفین اواخر دی ماه در تهران برگزار شود.

به گزارش فارس به نقل از یک منبع آگاه، تیم آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در سفر یکروزه به تهران صبح و بعدازظهر امروز (پنجشنبه) مذاکرات مثبت و سازنده‌ای با تیم ایرانی انجام داد.

طرفین در جریان این گفت‌و‌گوها توافق کردند که دور بعدی مذاکرات میان ایران و آژانس 27 دی ماه در تهران برگزار شود./فارس