اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ایران مدیریت مشترك جهانی را به مجمع دموكراسی بالی پیشنهاد داد



 

 

 

ایران مدیریت مشترك جهانی را به مجمع دموكراسی بالی پیشنهاد داد

 

بالی - منوچهر متكی وزیر امور خارجه ایران در سومین نشست 'مجمع دموكراسی بالی' دراندوزی ، راه اندازی مركزمدیریت مشترك جهانی را به این نشست پیشنهاد داد.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا ، متكی كه روز پنجشنبه در سومین مجمع دموكراسی بالی سخن می گفت افزود: همانطور كه باید مردم در خصوص امور داخلی یك كشور تصمیم گیری كنند در امور جهانی باید با مشورت و مدیریت همه كشورها تصمیم گیری شود.

وی افزود: قابل قبول نیست تعداد معدودی از قدرت ها در تصمیم سازی نهادها چند جانبه مهم ، قدرت فائقه باشند و با قدرت خود به هر اقدامی برای محروم كردن كشورهای دیگر از حقوقشان دست بزنند...../تحلیل:ایرنا


ویدیو مرتبط :
مجمع مدیریت جهانی در ایران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیشنهاد جالب ولاسکو: ایران سال بعد نامزد میزبانی فینال لیگ جهانی شود



 تیم ملی والیبال ایران در لیگ جهانی, خولیو ولاسکو

پیشنهاد جالب ولاسکو: ایران سال بعد نامزد میزبانی فینال لیگ جهانی شود

پیش از پایان کار تیم ملی والیبال ایران در لیگ جهانی، خولیو ولاسکو به مسئولان فدراسیون پیشنهاد جالبی را ارائه داد.

خولیو ولاسکو سرمربی تیم ملی والیبال ایران پیش از آخرین بازی ایران در لیگ جهانی 2013 به مسئولان فدراسیون پیشنهاد داد تا درخواست رسمی خود برای میزبانی مرحله نهایی دوره‌های بعدی لیگ جهانی را به فدراسیون جهانی والیبال (FIVB) ارائه کنند.

 

بر اساس این گزارش، سرمربی آرژانتین تیم ملی والیبال ایران که در زمره بهترین مربیان حال حاضر والیبال جهان است و با کمک او ایران توانست در مرحله مقدماتی لیگ جهانی 2013 والیبال به یک پدیده تبدیل شود؛ علاوه بر بازیکنان و مسائل فنی آنان از امکانات و شرایط میزبانی ایران نیز شناخت بسیار خوبی را پیدا کرده است.

 

وی پیش از بازی‌های ایران مقابل آلمان به مسئولان فدراسیون والیبال کشورمان پیشنهاد داد تا با توجه به شرایط بسیار خوب ایران از نظر اسکان تیم‌ها و همچنین وجود سالن‌هایی همچون سالن 12 هزار نفری آزادی و سالن غدیر ارومیه درخواست رسمی خود را برای میزبانی مرحله نهایی دوره‌های بعدی لیگ جهانی والیبال را به فدراسیون جهانی (FIVB) ارائه کند.

 

ولاسکو همچنین به مسئولان فدراسیون والیبال اعلام کرده که هرچند ایران در صورت میزبانی مرحله پایانی لیگ جهانی باید ورودیه بیشتری را به فدراسیون جهانی بپردازد ولی در صورت موافقت فدراسیون جهانی والیبال با درخواست ایران، مسئولان فدراسیون کشورمان می‌توانند درآمدزایی بسیار بیشتری نسبت به حق ورودیه پرداختی خود داشته باشند.

 

البته در این پیشنهاد ولاسکو به بحث حضور بانوان در سالن مسابقه‌ها نیز اشاره کرده و اظهار امیدواری نموده که مسئولان ورزش ایران برای این مورد نیز چاره‌ای بیندیشند چرا که از نظر او ایران به لحاظ امکانات سخت‌افزاری، شرایط مناسبی برای این بازی‌ها دارد و تنها چالش بزرگ پیش روی این میزبانی می‌تواند بحث عدم حضور بانوان در سالن مسابقه‌ها باشد.

 

مسئولان فدراسیون والیبال در حال بررسی پیشنهاد "ولاسکو" هستند تا در نهایت به یک جمع‌بندی درست برسند.

بر این اساس در لیگ جهانی 2013 که آرژانتین میزبان مرحله پایانی آن است، تیم والیبال این کشور مستقیما در جمع 6 تیم برتر مرحله پایانی قرار گرفته است و ایران نیز در صورت کسب این میزبانی در سال‌های آتی می‌تواند خود را در زمره 6 تیم برتر جهان قرار داده و با قدرت‌های بزرگ والیبال جهان برای قهرمانی مبارزه کند.

 

ایران در لیگ جهانی والیبال در سال 2013 به مصاف تیم‌های روسیه، صربستان، کوبا، ایتالیا و آلمان رفت که با پیروزی‌های درخشان و قابل قبول مقابل تیم‌های قدرتمندی همچون صربستان، ایتالیا، کوبا و آلمان به عنوان پدیده و تیم شگفتی‌ساز این دوره از مسابقه‌ها مطرح شد، هر چند در آخرین بازی خود مقابل آلمان شکست خورد./ایسنا